Sladoled/IJS

• lian

Ben dol op lekker ijs,maar weet niet het waar het treintje stopt en ook niet waar de dubbeldekker staat.Graag een wat meer gedetailleerde uitleg voor de mensen die niet zo thuis zijn in Porec.Heeft de ijszaak ook een naam?

• Norbert HR

Het is aan de kant van de grote parkeerplaats. Wanneer je daar staat en dan richting de stad kijkt zie je recht voor je een grasveld, waar dan ook die dubbeldekker staat. Het ding staat er momenteel nog niet, maar zal over een paar weken daar weer komen te staan, het is een koffie bar met terras.

Daar zie je dan vanzelf de ijszaak staan, is ook een tijdelijk gebouwtje (van hout) en op de zijkant staat dan ook dat het handgemaakt ijs is. Je kunt het niet missen…………..tenzij je je ogen dicht doet wanneer je daar loopt !!! Lol

• lian

De grote parkeerplaats weet ik te vinden,dus dat gaat goedkomen!

• Serpent

Wat doet het ertoe wat een ijsje kost : je kan ervan genieten ofwel het laten : je wordt er niet mager van ! Als de ijkar thuis passeert, vraag je dan ook op voorhand de prijs ?

• Serpent

Wat mij verwondert is dat bepaalde personen blijkbaar geblokkeerd worden op dit forum. Waarom? Omdat ze de waarheid schrijven? Iedereen heeft het recht om zijn mening te verkondigen in “goede en slechte tijden” of beter gezegd in goede en slechte antwoorden. Bepaalde personen reageren ALTIJD negatief, of toch bijna. Andere personen zijn het beu om steeds dezelfde vragen te beantwoorden.

Dit is nu het beste bewijs: serpent en Jan van Gent zijn dezelfde personen! Beiden blokkeren dan maar? Zo kunnen we EEUWIG doorgaan.

Hoelang blijft dit bericht staan? Laat mij raden: 1 uur?

• Norbert HR

IK ben even het spoor bijster en wellicht dat je uit kunt leggen wat je precies bedoelt te zeggen, geloof niet dat iemand er ook maar iets van begrijpt (of ligt het aan mij ?)

• nammerlaan

Wij noemen dat VOORPRET serpent!…..leuke naam trouwens!

• Jo

Heeft z'n naam niet gestolen blijkbaar.

• JaPa :o)

Ja, ja, God straft onmiddelijk!

Maar wees eens duidelijker!

JaPa.