Beste vakantiegangers,
Hierbij een link naar verschillende wegwerkzaamheden in de verschillende europese landen.
http://www.rnw.nl/nederlands/dossier/verkeer
JaPa.
Praktische webstek, maar niet echt bevorderlijk voor de sfeer om hier naar te kijken voor je vertrekt ;-)
Europa lijkt wel één grote werf. Er overheen vliegen lijkt me het beste ;-)
Voor alle autoreizigers in elk geval veel moed gewenst en vooral : hou afstand zo blijft het relatief veilig met al die werken !
Lipik,
Ik vond het wel belangrijk om deze link te plaatsen, maar je wordt er inderdaad niet vrolijk van. Nu kan men er rekening mee houden.
Aan ouders met kinderen zou ik het advies willen geven om in iedergeval maatregelen te nemen voor hun kinderen omdat de reis weleens enkele uren langer kan gaan duren i.v.m. deze werkzaamheden zowel in Duitsland alswel in Oostenrijk.
Een overnachting onderweg zou al wat ergernis kunnen wegnemen!
Een veilige en goede reis aan allen toegewenst door:
JaPa.
Komen net vanuit Porec en zitten nu in een hotel in Mannheim.
Het was 919 km, maar door het slechte weer en al die werken aan de weg in Oosterijk en Duitsland hebben we er dik 11 uur over gedaan.
Dus mensen denk er over na, om een overnachting te nemen, vooral wanneer je met kinderen reist.
Veel plezier aan diegenen die nu nog lekker daar heen gaan.
Heeft iemand , als alternatief voor de vele wegenwerken reeds de route Luik-Luxemburg-Saarbrucken-Mannheim-Heidelberg-Nurnberg-Regensburg-Passau en zo verder reeds geprobeerd .
Qua afstand mag dat niet veel meer zijn denk ik en zo vermijd men de drukke A3 ?
Wij vertrekken 12 juli richting Trogir
Groetjes
Geert
Ik vond het met de werkzaamheden wel meevallen op de wegen, alleen op de terugweg een stuk op de A3 veel werkzaamheden.
Wij hebben heen op 24 mei er 15 uur overgedaan van Heerlen naar Trogir (1550 km) ‘s avonds om 6 uur vertrokken en terug op 13 juni 14 uur en om half 5 ’s morgens vertrokken en beiden keren onderweg regelmatig gestopt en avondeten genuttigd.
Ik denk wel dat het belangijk is om de drukke tijden om de snelwegen te mijden, vandaar ook onze voorkeur om 's nachst te rijden.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?