De Hollander in Krk-stad

• JaPa :o)

Voor de vakantiegangers die binnenkort hun vakantie gaan doorbrengen in Krk-stad op het eiland Krk en daar behoefte zullen krijgen in een een lekker “gegrild kippetje ” kunnen daarvoor terecht bij “Marcellino” (Marcel).

Marcel is enkele jaren geleden niet alleen verliefd geworden op Kroatië, maar ook op zijn huidige Kroatische vrouw.

Dus moest hij zijn geld in Kroatië gaan verdienen, en verkoopt hij nu al 4 jaar met succes “GEGRILDE KIPPEN”, dat is wel iets anders dan het werk als boekhouder in Nederland.

Na een koks-opleiding in Rijeka en de nodige hulp van zijn vrouw (juriste) heeft hij sinds kort een goede stek gevonden nabij het busstation van de stad Krk.

Dus bent u op de camping of in een appartement, ga eens bij hem langs!

Dobar tek!

JaPa.

• ludo

amaai de geluksvogel,ik ga ook een kroatiche juriste zoeken, dan gaat alles makkelijker om te imigreren(:P)

En japa ook al eens een kippetje onderweg naar jullie stulpje opgepakt?

het zal ook wel hard werken zijn in het lange seizoen.Het is hem gegunt.

Veel smulplezier

• Klaas

We zijn in de buurt. Heb je een adres? Een lekker kippetje op vakantie is niet te versmaden!

Klaas,

Als je in de buurt bent, hij staat bij het busstation tegenover de supermarkt bij de haven en het tankstation.

Kan niet missen!

Smakelijk eten! Dobar tek!

JaPa.

• MarkoMarko

En nu maar hopen dat de Hollander van Krk geen Hollandse “ESBL-kippen” verkoopt. :(

MarkoMarko,

Dat weet ik natuurlijk niet, maar overal zal wel een spuitje worden gebruikt om ziektes uit te bannen

Is niet al het vlees dat we eten volgespoten met antibiotica?

Wat ik wel weet is dat ze niet uit een “kippenfabriek” komen!

En dat ze zeer lekker en mals zijn heb ik zelf ervaren!

Dobar tek!

JaPa.

• kraljica

Riekt naar reclame ;-)

Afijn gedogen dan maar ? Alles voor een lekker kippetje haha

Kraljica,

Nee hoor, dit riekt echt naar gegrilde kip.

JaPa.

• Robert

Kan hij geen kroketten gaan maken? Die kan ik hier in Kroatie niet zo makkelijk krijgen! Die kip is niet zo'n probleem…

Robert,

Dat zou hij wel willen, maar de concurentie laat dat nog niet toe!

En om het zelf te maken zal hij geen tijd voor hebben, maar het zou een idee kunnen zijn, want hollanders houden wel van een kroketje!

En ik heb ook niet elke week zin om een lading vanuit Holland te brengen, dat zou ook bij de douane opvallen met al die koelboxen in mijn kangoo.

Maar hoe gaat het met je werk enz.?

Groetjes:

JaPa.