De Hollander in Krk-stad

• Robert

Hoe bedoel je de concurrentie laat het niet toe?

Importeren is inderdaad wat lastig i.v.m. koeling en de hoge belastingen hier.

Met mijn werk gaat het prima. Heel druk gehad dit jaar. Het begint nu wel flink rustig te worden, want de zomer begint en dan gaat iedereen naar het strand. Letterlijk of in het hoofd :)

Ik ga zelf deze zomer ook vaak naar Krk denk ik, want we hebben ons huis flink opgeknapt en bovendien een horde gasten te ontvangen. We hebben nog nooit zoveel mensen moeten afwijzen….

• ruzica

Dat heb jij mij helemaal niet gezegd Japa :S

dan was ik toch even een kippie bij die Hollander gaan proberen,

bakt hij ook Hollandse friet erbij? X(

• JaPa :o)

Ruzica,

De volgende keer maar even langs gaan, maar hij staat er alleen in het seizoen!

Je kunt bij hem geen frites kopen, dat moet je bij de buurman doen.

Ben je toevallig weer op Krk?

Groetjes:

JaPa.

• Robert

Hij heeft ook hamburgers. Mijn vriend bestelde er een en dat zag er ook wel lekker uit.

Enige probleem met de kip is dat ik alleen een hele kon krijgen. En ook al is die lekker, het is best veel….

Gelukkig heeft die vriend ook een hond die de botten verder kon afkluiven ;)

• Norbert HR

Kroketten moeten te koop zijn via Ledo, want die hebben de import rechten opgekocht van de Nederlanders die de kroketten in Kroatië hebben geïmporteerd. In Istria waren de kroketten (of beter gezegd: zijn de kroketten) op veel plaatsen te koop. Helaas is het wel Ad van Geloven en geen Dobbe kroketten, maar goed, het is al heel wat dat ze er zijn.

• ruzica

Hoi Japa,

Zie nu pas je berichtje had geen email ervan ontvangen.

Wij gaan eind augustus weer,

dan ga ik toch even kijken of die Hollander er nog staat.

• ruzica

Toch niet een echte Hollander dan!!!

want die zouden er ook patat bij verkopen

en stukke kip

ipv alleen maar hele kippen.

• JaPa :o)

Ruzica,

Fijn dat jullie eind augustus weer naar jullie huis(je) in Zestilac op het eiland Krk gaan.

Wij gaan hoogstwaarschijnlijk dit jaar niet meer naar Krk-stad.

Voor zover ik weet blijft “Marcellino” de Hollander geopend tot aan het einde van het seizoen, dus een gebraden kippetje is dan nog wel te koop!

Ook bij de nieuwe Konzum kan men gebraden haantjes kopen.

Dobar tek! Eet smakelijk!

Wil je er een frietje bij dan zul je dat bij zijn buurman moeten bestellen, Marcel zelf bakt deze niet!

Een fijne vakantie toegewenst door:

JaPa.

http://www.eilandkrkkroatie.nl