Valt wel mee, heb het zeer rustig genomen. Ben om 7 uur 's avonds vertrokken uit Nederland, was iets van 650 km tot aan Kempten, toen daar prima geslapen, volgende dag pas om 11 uur vertrokken en op mijn dooie akkertje naar Kroatie gereden.
Belangrijkste voor mij was dat ik niet in de file stond, want daar heb ik een ongelofelijke hekel aan. Liever iets van 60 km/u rijden, maar wel continu rijden. Zodra je eenmaal in Italie bent is het meer een kwestie van de verleiding weerstaan, overal wijn-, vlees- en kaashuizen waar ik niet voorbij kan rijden.
Zit nu net de laatste stukken kalfsvlees in tonijn saus op te smikkelen met een prima chardonnay frizzante en dat kun je alleen maar in Italie vinden. Een paar maanden terug had ik het geluk een ongelofelijke wijn tegen te komen, Sole Rosso, en dan vergeet ik direct dat extra uur dat ik in Italie heb moeten rijden. Je begrijpt het al…………….door Italie rijden is voor mij een feest, daar kan ik gewoon van genieten. Misschien dat ik daarom die paar extra uurtjes zo goed kan verdragen.