FKK camping Kroatie

• Annelies

Na een mooie vakantie vorig jaar in Hongarije aan het Balatonmeer, willen we dit jaar eind augustus naar Istie, op een FKK camping aan de zee staan met onze caravan. Na intensief speuren op internet denken we aan Istra in Funtana of Ulika in Porec, heeft iemand nog tips voor ons? Ooit zijn we voor de oorlog, 25 jaar geleden, een keer in Novigrad geweest en willen deze stad weer bezoeken, vandaar dat de keuze op Istrie is gevallen.

Groetjes van Annelies ;)

• Norbert HR

Er zijn veel FKK campings in Istrië en het ligt er maar aan waar je voorkeur naar uit gaat.

Funtana, Solaris, Ulika, Valalta, Koversada zijn de meest bekende, maar er zijn ook textiel campings waar een deel is gereserveerd voor FKK.

Funtana, Solaris en Koversada kennen veel schaduw, Ulika en Valalta wat minder. Valalta is echter al vele malen gekozen tot beste FKK camping van Kroatië, wat dat ook waard mag wezen.

En dan heb je natuurlijk nog FKK campings op Cres, Losinj, Krk, Rab, Pag, Pasman oftewel je kunt overal terecht.

• FV

Valalta is prachtig door zijn ligging, verspreid over twee baaien. Met jachthaven en vele mooie plekjes direct aan het water. Niet alleen voor kinderen een mooie plek, maar voorzien ook van verschillende goede restaurants. Aanrader, maar ook de andere campings zijn goed, maar je moet zelf een goede plek zoeken en daar even geduld voor hebben.

• Annelies

Hoiii, thanx voor jullie berichtjes, ik heb van mensen die ook vorig jaar in Hongarije waren begrepen dat Valalta echt heel mooi is, maar als nadeel de muntjes bij de douche. Dit jaar willen we wel een schaduwplek, in Hongarije stonden wel vol in de zon, wel aan het meer op een superplek dus op zich oke, maar schaduw dit jaar is wel gewenst. Misschien dat Istra wel een goede keuze is. Dit jaar Istrie, na een jaar Hongarije en 20 jaar Frankrijk, volgend jaar de eilanden? Wie weet….suggesties zijn altijd nog zeer welkom!

Thanx, groetjes van Annelies;)

• willemt158

We vertrekken deze week voor de 10e keer naar valalta, echt een super camping

• roger

Hoi,

istra is een mooie camping,lekker eten bij het kline restaurant.

Waar ben je in hongarije en frankrijk geweest?

gr roger

• Annelies

In Hongarije ben ik camping Levendula geweest een FKK camping, echt heerlijk.Vooral rust, schoon en aan het Balatonmeer, was echt relext. In Frankrijk altijd aan de westkust bij Bordeaux aan de zee met de kids op vakantie geweest, niet op een FKK camping maar gekleed en naakt lag daar op het strand door elkaar. We gaan nu sinds vorig jaar zonder jeugd op vakantie, vandaar een keus op een FKK camping. Van Duitse mensen die via Hongarije naar Kroatie gaan, heb ik vorig jaar een folder van Valalta gekregen, ziet er inderdaad geweldig uit. Maar als ik recenties lees van Istra en Ulika, lijkt me ook heel leuk hahah..B) Waar o waar zullen we belanden?

groetjes van Annelies

• JaPa :o)

Annelies,

Misschien zou deze FKK-camping op het eiland Krk iets voor jullie zijn.

http://www.campingwijzer.nl/Kroatie/Kvarner-_Primorje-Gorski-Kotar/Krk-Vrsanska-Krk/Politin-FKK.aspx

JaPa.

• Annelies

Thanx voor de link, de plaatjes zien er prachtig uit. Vandaag is het mn vrije dag dus ga weer even speuren op internet haha :)

• Guido

Nu je toch tijd hebt,Annelies,kijk ook eens op www.camp-kovacine.com