Dank je wel Guido, weet je wat het nadeel is? Dat ik nu zoveel mooie plaatjes heb gezien dat ik alles tegelijk wil bekijken, en maar 3 weken vakantie helaas haha..ziet er ook heel mooi uit!
Politin is een ‘ok’ camping, maar niet veel schaduw, sterker nog de weinige plekken met schaduw zijn altijd ‘ingepikt’ door de vaste kampeerders. De mensen op doorreis staan meestal gewoon in de zon, zonder ook maar 1 takje schaduw.
Vond overigens de sfeer op de camping niet echt vriendelijk. Het zijn veelal vaste bezoekers die nogal heel vreemd opkijken wanneer er een vreemdeling komt. De houder van het restaurant was zelfs agressief, maar misschien heeft dat te maken met het feit dat ik toen ijs kwam aanbieden.
Andere camping ligt nabij Baska, heet bunculula, is ook niet al te groot, mooi strand, op wandelafstand van Baska, maar ook hier weer problemen met het vinden van schaduw. Als je pech hebt sta je boven aan de heuvel, dus mag je voor ieder wissewasje de heuvel op en afklimmen.
Bij deze camping waren ze overigens heel vriendelijk en behulpzaam.
Dank je wel Aggie,
Ulika lijkt me inderdaad een mooie camping, heb daar veel goede recenties van gelezen, ook van camping Istra. We vertrekken 22 augustus, en ik heb van het Kroatische Verkeersbureau mooie documentatie ontvangen, in zou wel alles uit de boekjes willen bezoeken hahah.
Groetjes van Annelies:)
Hoi Annelies,
Als julie zonder caravan naar Istrie willen,hebben we daar een caravan tehuur.
Hij staat in een depot in Rovinj,daar is Valalta en op Polari is ook een naturisten gedeelte.
Wij staan al een paar jaar op Valalta wat ons prima bevalt.
Mail gerust als er interresse is.
leeuwtjes400@hotmail.com.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?