camping kazela

• Marcol

Ben nu twee maal op Kazela geweest, altijd prima bevallen en altijd goed geholpen door de dames van de receptie. Was enkele weken geleden al op de hoogte van de sluiting, erg jammer, hadden al weer in principe een boekings aanvraag ter plekke gedaan, toen er geen kleine aanbetaling werd gevraagd had ik al zo mijn vermoedens, mede door voorgaande perikelen met de Italiaanse eigenaar, of beter pachters.

De 40 eenheden die verwijderd zijn, weet iemand of dat de mobile homes waren die zo lekker ruim op het nieuwe deel stonden. Hebben daar dus 2 maal vertoeft, vooraan, perfecte plaats. Indien deze zijn verwijderd hoop ik dat een nieuwe eigenaar daar weer soortgelijke mobile homes mag plaatsen.

Hopelijk komt alles weer in orde voor het nieuwe jaar!

• MarkoMarko

Waar maak je je druk om? Er bestaan toch nergens ter wereld homosexuele, actieve voetballers? Wat dat betreft zegt die Markovic niet meer of minder dan in de voetbalwereld al sinds jaar en dag de gangbare gedragscode is! ;)

• marjan

Aparte opvatting.

U is Kroaat?

• Jo

Net als je vorige posting ontgaat het me totaal waar je bericht op slaat. In de vorige iets over voetballers in een topic over een camping en nu is het alles behalve duidelijk op wie je reageert.

• MarkoMarko

Nee, Hollandse voetballer.

• loes

Wat is dit erg dat zo,n camping dicht gaat! Wij komen er al 30 jaar eerst alles naturisten, afgelopen jaar 2% Jammer.OOk voor de bevolking met zoveel werk!!

• loes

Heel jammer! Wij kwamen er al 30 jaar eerst alles naturisten afgelopen jaar een klein stukje, voor de bevolking een ramp er wasveel werk voor die mensen, maar ja nu maar een ander plekje zoeken

• Jo

Tegen dat het echte seizoen gaat beginnen komt er wel een oplossing vermoed ik.

• Marco

Goed nieuws, Kazela is weer open in 2011, over genomen door Arena Turist, zie de website;

http://www.arenacamps.com/Camps/Kazela