camping kazela

• Jo

maar blijkbaar geen FKK meer.

• Marco

Jawel hoor Jo, even goed lezen….

Campsite Kažela has about 2 kilometres of pebble and stone beaches with concrete sunbathing areas. This large campsite across the Medulin bay includes a special section with its own beach for naturists

Gr. Marco

• lexy

Dat is goed nieuws.

Dus gaan wij weer naar deze camping dit jaar.

toppie

• Jo

'k Heb er over gelezen maar ‘t is ook het enige zinnetje dat er naar verwijst. Verder lijkt hun website me nog niet af. Er zijn nog heel wat lege pagina’s.

• Marco

Website is inderdaad nog niet klaar of ingevuld, dat zal denk wel snel volgen. Hoofdzaak voor de nieuwe eigenaar zal zijn om weer te laten zien dat er geboekt kan worden voor Kazela. Hopelijk wordt het weer als vanouds, en komen er ook weer mobile homes op het nieuwe deel te staan, wij hebben daar twee maal gezeten, vooraan, super plek. Nu een andere camping geboekt in Istrie voor deze zomer, heb er zin in (kan gauw met kille weer).

• loes

Yes als dat zou kunnen!! We waren al van plan om naar Spanje te gaan, maar Kazela zit er weer aan te komen!

• Patrick

We komen er al 5 jaar. De gedetailleerde info is nog (steeds) niet beschikbaar. En ik krijg de indruk dat er een foutje in de boeking zit. Maar het kan natuurlijk ook mijn fout bij het invoeren zijn. I.i.g. hoe ik ook zocht over het grootste gedeelte van de periode waarin er willen verblijven worden een prijs van 15,50 euro p/d voor een lot A gehanteerd. Terwijl dat bedrag niet terug te vinden is in de prijslijst 2011. Dus een berichtje geplaatst. Even afwachten wat ze er op antwoorden. Heb er i.i.g. zin in.

• gerrit

Wij waren er weer in Juni . Nog steeds geweldig. Zie Zoover reacties van dit jaar.

• Jo

Kan je nog ontbijt krijgen in het restaurant? Is het fkk-deel er nog?

• linda

mooi dat wordt volgend jaar weer Kazela, wij gaan nu naar rovinj naar vestar, maar moet zeggen dat ik nu ik lees dat kazela weer open is ik het jammer vind dat ik dat nu pas lees.

heb op de site gezocht maar kreeg geen info dus dacht dat hij nog gesloten was.

jammer maar goed over vestar hoor ik goede berichten,maar volgend jaar als het even kan gaan we naar kazela