maar blijkbaar geen FKK meer.
Website is inderdaad nog niet klaar of ingevuld, dat zal denk wel snel volgen. Hoofdzaak voor de nieuwe eigenaar zal zijn om weer te laten zien dat er geboekt kan worden voor Kazela. Hopelijk wordt het weer als vanouds, en komen er ook weer mobile homes op het nieuwe deel te staan, wij hebben daar twee maal gezeten, vooraan, super plek. Nu een andere camping geboekt in Istrie voor deze zomer, heb er zin in (kan gauw met kille weer).
We komen er al 5 jaar. De gedetailleerde info is nog (steeds) niet beschikbaar. En ik krijg de indruk dat er een foutje in de boeking zit. Maar het kan natuurlijk ook mijn fout bij het invoeren zijn. I.i.g. hoe ik ook zocht over het grootste gedeelte van de periode waarin er willen verblijven worden een prijs van 15,50 euro p/d voor een lot A gehanteerd. Terwijl dat bedrag niet terug te vinden is in de prijslijst 2011. Dus een berichtje geplaatst. Even afwachten wat ze er op antwoorden. Heb er i.i.g. zin in.
mooi dat wordt volgend jaar weer Kazela, wij gaan nu naar rovinj naar vestar, maar moet zeggen dat ik nu ik lees dat kazela weer open is ik het jammer vind dat ik dat nu pas lees.
heb op de site gezocht maar kreeg geen info dus dacht dat hij nog gesloten was.
jammer maar goed over vestar hoor ik goede berichten,maar volgend jaar als het even kan gaan we naar kazela
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?