vakantieverblijven dalmatie met kids

• kyra

Misschien is deze vraag wel tig keer gesteld hoor, heb geprobeer hier al wat te speuren.

Heeft iemand leuke tips voor de zomer 2012. Voor 2 volwassenen en 2 kids leeftijd tussen 7 en 9 jaar.

Vele verblijven hebben geen zwembad althans op de bekendste internetpagina.s Is dit echt niet noodzakelijk?

Onze kids zijn namelijk echte waterratten, houden zeker van de zee maar af en toe een duik in een zwembad is ook lekker.

De bedoeling is met het vliegtuig naar split, een auto huren en dan willen we max 14 dagen verblijven in een pension, hotel, appartement enz

Alle tips zijn welkom want dit word onze eerste vakantie naar Dalmatie

gr Kyra

• J.E.

www.villa-anastazija.hr

Kijk eens op deze site, prachtig zandstrand - lieve en gastvrije mensen - en genoeg vertier voor de kids.

wij zijn net terug van 5 weken dalmatie, prachtig weer gehad en weer volop genoten.

vanuit deze locatie kan je simpel overal heen, wij zijn hier nu al zo`n 16 keer geweest en iedere keer is en vinden wij wel weer iets nieuws om te doen of om heen te gaan. Kortom voor ons een Top locatie.

Groet. J.E.

• Mieke

Tribunj is erg leuk.

www.tribunj.com

• Carla

Kyra,

Hetgeen J.E. vergeet te vermelden, maar wat voor jullie wel van belang is i.v.m. de kinderen, is dat het strand van Duce slechts héél langzaam afloopt in zee.

Gaan jullie toch liever een onderkomen met zwembad… kijk hier dan bijv. eens naar:

http://nl.tralandia.com.hr/apartmani-mila-makarska-5732

• kyra-

Hallo carla, Mieke, J.E

Bedankt voor de eerste tips. Ga zo even lekker neuzen! Super zo snel een reactie

gr Kyra

• lavanda

Ik weet dat er in Vinisce ook een appartement te huur is, met zwembad…Vinisce is een klein dorpje in een prachtige baai.Niet ver van Trogir etc. Als je wilt,kan ik even zoeken naar het adres…

• kyra

lavanda Schreef:

——————————————————-

> Ik weet dat er in Vinisce ook een appartement te

> huur is, met zwembad…Vinisce is een klein dorpje

> in een prachtige baai.Niet ver van Trogir etc. Als

> je wilt,kan ik even zoeken naar het adres…

mocht je het een keer vinden dan is het natuurlijk van harte welkom

gr kyr

• J.E.

Ziet er inderdaad ook goed uit Carla, alleen zou ik met mijn kids niet op het strand van Makarska willen zitten. Te druk en stenen.

Juist omdat de zee in Duce zo geleidelijk afloopt is het voor de kinderen ideaal.

Wij zijn hier ook altijd met onze kids geweest toen ze nog klein waren, wel verschillende stranden uitgeprobeerd als we weer eens onderweg waren.

Maar toch vonden wij het strand in Duce het beste, zand en niet te druk bezaaid met massa toerisme.

Natuurlijk is dit voor een ieder anders, als je graag een zwembad wilt heb je hier pech want dat is er niet.

Wat wij echter nooit hebben gemist. De zee ligt immers voor de deur.

Gr. J.E.

• Sandra

Jaren geleden zijn in Zaton geweest. Vond het helemaal geweldig.

http://www.zaton.hr/en/camping

• Carla

Ben het helemaal met je eens J.E.! Van vroeger, toen onze dochters nog jong waren en de omstandigheden in Split nog niet ideaal waren om te zwemmen, gingen we ook regelmatig met ze naar Duce om te zwemmen. Tegenwoordig hebben we hier echter 18 km schitterend strand (voor ieder wat wils, schone zee, beton-, kiezel-, rots- en zandstranden) en is dat niet meer nodig :) Kyra heb ik slechts op dat appartement gewezen daar ze mogelijk toch liever iets met een zwembad zoekt.