Dalmatie verslag

• Jo

En bij mij geeft Microsoft Seccurity Essentials dit aan: Exploit:JS/BlacoleRef.D

• Laurens

Hallo Agnes,

Wat leuk dat jullie in Pisak zijn geweest en het jullie daar zo goed bevallen is!

Wij hebben er vorig jaar een huis gekocht en vinden het ook helemaal geweldig daar. De mensen zijn echt oprecht gastvrij, en van die vers gevangen vis mee eten herken ik direct… De zee is daar inderdaad prachtig, blauwer kan bijna niet. We hebben nog veel te ontdekken in de omgeving, al veel gezien maar nog lang niet alles omdat we druk zijn geweest om het huis op te knappen. Korcula staat ook hoog op m'n lijstje en we gaan daar misschien op onze volgende trip naartoe. En die volgende trip duurt niet lang meer, a.s. vrijdag weer naar Kroatië!

Laurens

www.villasanmarko.com

• Agnes

Hallo Laurens,

Ja we hebben echt genoten.

Ook veel nuttige info op jullie site. (Wij konden niet bij jou terecht, maar hebben gelukkig toch iets anders gevonden in Pisak )

De markt in Zadvarnje was heel leuk om mee te maken.

Korcula kan ik je echt aanraden!

In ieder geval heel veel plezier met de komende reis naar Pisak.

Agnes

• Aly

Hoi Ivana,

Zag nu net je berichtje.

Het adres van Milena Herrmann is : svertog 8,misevac,21220 Trogir.

Het ligt net buiten Trogir.

Met de auto amper 5 minuten rijden en er komen ook regelmatig bussen langs.

Haar telefoonnummer is: 0038521888421.

Ze spreekt goed duits.

Het appartement van de Nederlanders ( Bob en Truus ) zit 2 huizen verder dan Milena.

Het emailadres is: tdeprijcker@ziggo.nl

Of kijk op: ciovo-trogir.eu

groetjes, Aly

• arieke

Hoi,

Over een aantal weken ga ik voor het eerst met mn vriendin naar Kroatie.

Ik lees in je verslag dat je een auto hebt gehuurd.

Wij willen dat ook doen, en ik twijfel nog of ik in Nederland al een auto zal regelen of in Kroatie zelf.

Kan je me van advies voorzien?

Bij welke maatschappij heb jij het gedaan en wat koste dat ongeveer?