Daan,
wij hadden onze console boot mee en daar met de kraan er in.
Achter bij de haven kun je je trailer stallen.Het is dat onze eerste ervaring met Solaris er 1 met teleurstellingen was anders zouden we zeker weer gaan en dan doel ik met name op de combinatie haven en camping want zo als deze zijn er maar weinig in Dalmatië wie ik ken.je kan je vaar vergunning in Sibenik halen vlakbij de haven zit de haven meester.Tip neem je oude (als je die hebt) vaarvergunning mee krijg je 10 % korting.
Nogmaals varen echt geweldig bv tochtje naar de watervallen kom je onder een gigantische brug door en daar willen ze nog wel eens bungy dumpen.
Ook vele eilandjes in de buurt.
En even terug komend op de haven/camping dat ging vanwege de chaos in 2010 niet helemaal goed maar dat lag er aan de manier hoe ze hun boekingen deden.
deze kwamen bij de hotel keten binnen en zij hebben dat niet/of niet goed naar de camping doorgespeeld met als gevolg overboekingen op zowel de camping als veel boten in de haven.
Ik heb op zoover gelezen(daar staat mijn recensie met emotie ook)dat er in 2011 een heleboel op dat gebied veranderd is dus je gaat vast en zeker een mooie vakantie tegemoet.