Parlementsverkiezingen.

• Guido

Ik had wel een bericht op dit prikbord verwacht ivb met de onlangs gehouden verkiezingen.De HDZ heeft flink verloren dank zij corruptieschandalen enzv. Of de linkse kukuriko onder leiding van de SPD het beter zal doen verwacht ik niet en niet alleen ik.De mentalteit is nog altijd van “ikke,ikke en de rest kan stikken ”.Zelfverrijking en corruptie tieren welig en de werkeloosheid is zorgwekkend hoog.

• geert

Corruptie zit Kroaten in het bloed.

Kijk naar die wedstrijd van gisteravond.

• Gerrit Peels

Niet alles over een kam scheren Geert.

• L

Bedoel je…..2 afgekeurde doelpunten bij Ajax en het feit dat Real met de 3e team speelde???

• geert

Bij die wedstrijd speelden geen Kroaten.

Dus was er geen corruptie.

En het is HET 3e team.

• L

Geertje, ga je niet te ver???

• MarkoMarko

Ha, ha, Johan, wat je noemt een typische reactie van een, nee DE, teleurgestelde ajaxied:

het verlies niet zoeken in het eigen onvermogen maar in de grote, boze buitenwereld.

Of baal je er meer van, zou de uitschakeling helemaal te wijten zijn aan een stelletje corrupte Kroaten, dat de uitgeloofde premie door Ajax geboden, niet opgewassen was tegen het grote geld uit Lyon? Of erger nog, dat de Ajaxieden domweg duurder bleken te zijn dan de spelers van Dinamo en Ajax nu én naar het geld én naar de CL kan fluiten? Of is de scheidsrechter omgekocht…….. of hebben de Ajaxieden zich óók al door Lyon laten betalen……..?

By the way: wie staat er eigenlijk hoger in de corrupte pikorde, de betaalde of de betalende partij?

Hoe dan ook, wil je de reden van uitschakeling per sé buiten de deur zoeken, zoek het dan in Lyon, zowel wat betreft het voetbal als wat betreft eventuele corruptie!

• MarkoMarko

Ik durf te stellen dat de “ikke, ikke en de rest kan stikken mentaliteit” niet veel anders is dan elders in Europa.

De handelswijze bij de banken, de handelswijze door bedrijven, de handelswijze in Europa, het spreekt allemaal voor zich.

• geert

Ajacied(en).