Parlementsverkiezingen.

• MarkoMarko

Ik heb het artikel uit het meer dan een schoolkrantje gelezen en kan het er in grote lijnen mee eens zijn, al

denk ik dat meneer Levick zich drukker zou moeten maken over de vraag of de EU anno 2013 nog wel bestaat en dat hij zich dus in eerste instantie beter kan richten op de naderende ramp van binnen uit. Ook dan kan hij zijn lol op voor wat betreft corruptie, slecht beleid, wankelende economieën, etc.

De link tussen het door mij gestelde over de “ikke, ikke en de rest kan stikken mentaliteit” en het door jou aangehaalde artikel zie ik overigens niet.

• geert

O jee, Prof. Dr. MarkoMarko is het slechts in grote lijnen eens met het artikel.

Misschien moet Forbes dan maar snel enkele aanpassingen doen?

• Robert

Dit artikel lijkt meer de mening weer te geven van mevr.Srdoč dan de mening van de journalist van Forbes.

Mevrouw Srdoč heeft recent meegedaan aan de verkiezingen met een politieke partij (H21) die fel tegen de bestaande machtstructuren acteert. Mevrouw Srdoč heeft overigens zeer goede contacten in de VS bij verschillende media (o.a. ook de Washington Post) en er worden regelmatig stukken uitgebracht met haar input.

Ik zou het artikel dus zeker niet als een objectief stuk van de schrijver willen beschouwen. De schrijver had in dit geval minimaal naar de mening kunnen informeren van ander politieke kopstukken of zelf onderzoek kunnen doen.

Overigens ben ik het wel eens met de ideeen van mevr.Srdoč. Helaas heeft de partij bij de verkiezingen slechts een zeer marginale rol gespeeld.

• MarkoMarko

Veelzeggend, in een bepaald opzicht teleurstellend of eerder nog beangstigend!