accomodatie Cavtat

• Jos

Hallo,

weet iemand, voor één persoon, een leuk appartement of B&B in Cavtat?

Luxe hoeft niet, maar wel schoon, en bij voorkeur met terras of balkon.

Gaat er trouwens regelmatig openbaar vervoer richting Dubrovnik?

• L

Kom uit omg. Cavtat/Dbk. Zie/zoek elders op dit forum naar app./B&B Cavtat!?

Nog iets…..Over welke periode praat je, voor hoe lang…..? Hoeveel zou je willen uitgeven…..?

Ik heb meerdere kenissen in Ct die app. verhuren, als je wil kan ik proberen om tot nadere info te komen!

• L

Je laatste vraag vergeten! ( Zoek ook elders op dit forum = zoeken:Cavtat-go )

Bus Ct - Dbk en v.v. rijdt overdag om een 1/2 uur.

• Jos

bedankt voor de info L.

het plan is een week / 10 dgn. in juni.

echter is het nu nog niet concreet en zelfs vrij onzeker.

maar mocht ik toch kunnen heb ik alvast wat informatie en anders

voor volgend jaar.

• rita

weet wel dat in cavtat de vliegtuigen over vliegen wat voor flink wat overlast kan zorgen.

cavtat is ook niet zo goedkoop.

ik kan je wel plat aanraden, een dorpje tussen cavtat en dubrovnik, heel rustig en je kan makkelijk naar cavtat en dubrovnik.

buiten het seizoen betaal je 30 eur per nacht voor 2, tijdens het seizoen 40.

ik zal je foto's bezorgen, mijn mailadres is rjossart@partena.be

vanuit cavtat is dubrovnik bereikbaar per boot en met de bus, dus geen probleem.

ook vanuit Plat zijn beiden bereikbaar

• rita

Je kan ook steeds een kamer huren ipv een appartement, dat kost ongeveer 15 eur per nacht.

• rita

je kan ook een kamer huren, dat kost ongeveer 15 euro

• JaPa :o)

Rita,

In Kroatië (en niet alleen daar) is het een regel, als je een kamer of appartement voor minder dan 3 nachten huurt, je 30% meer moet betalen!!

JaPa.

• rita

het zijn richtprijzen, ik heb van de verhuurders nog geen bericht gekregen dat hun prijzen verhoogd zijn.

• camille

Mijn vrouw en ik wonen in Cavtat.

wijzelf verhuren niets.

Hier in Cavtat zijn kamers of app. te huur aan alle prijzen en kwaliteiten.

Alleen zorgen dat het niet te ver van zee is.het kan overal nogal steil zijn.

als iemand inlichtingen wil .Willen we graag helpen.

Het verschil zit soms of de verhuurders je komen halen op de luchthaven of niet enz..

toch een prijsverschil.

er rijden elk uur bussen van Cavtat naar Dubrovnik is ongeveer 20 kilometer.

ook in het seizoen zijn er tal van lijnboten Cavtat naar alle streken.