dag camille,
weet je soms of er in cavtat ook nog iets te koop staat?
Je mag me mailen op rjossart@partena.be
bedankt en groetjes
Wij zijn 2 jaar geleden in Cavtat geweest. Hebben een 5-persoons app. in het hoogseizoen gehuurd voor 60 euro per nacht. HEt was niet luxe,maar wel voorzien van airco,internet en wasmachine.Het lag aan de rand van Cavtat……en inderdaad hoorde je regelmatig de vliegtuigen laag overvliegen.
Als je wilt kan ik je waarschijnlijk nog wel een email adres toesturen….
Wij waren zéér vele jaren in Cavtat , altijd op hotel basis , als je echt vertier wil …………… sorry , het zou de laatste 3 jaar sterk moeten veranderd zijn , maar een echt nacht leven heeft Cavtat niet echt , enkel in de buurt van de oude haven zijn wat cafe's (Zino's is onze favouriet ) Ook bij hotel Albatros en hotel Epidaurus , is wel wat te beleven , maar eerlijk de keren dat we na 2 uur noch iets te drinken vonden zijn zéér zelden zoniet quasi onbestaande geweest
Plat is inderdaad rustig maar je zit wel een heel stuk korter bij Dubrovnik waar dan wel véél meer te beleven valt ( geen Ibiza of Mikinos toestanden )
Ik zou het advies van Rita volgen rustig overdag ik ben ook wel in Plat geweest en er zijn wel een paar bars voor het vertier en 'savonds naar Dubrovnik gaan met de bus of taxi , die zijn niet echt duur als je de prijzen bij ons vergelijkt ( het is steeds handig natuurlijk om de taxi te delen met anderen ) ;
In Cavtat kan je inderdaad last hebben van de vliegtuigen zeker als je in de buurt van Tia iets gevonden heb , de luchthaven is op amper 3 km van het dorp MAAR de luchthaven licht wel op een hoogte dus de vliegtuigen zitten meer dan behoorlijk laag
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?