Dank je wel Guido ga het eens even bekijken
Beste Lavanda,
Deze is echt heel leuk voor je gezin. Het is een camping met zwembad en restaurant en wat kippen en geiten. Ze verhuren er ook hotelkamers en is dus van te voren te boeken. Op hun site staat alles beschreven en ook in het Nederlands.
De camping heet Maltatal en ligt dus prachtig tussen de bergen maar is vanaf de snelweg a10 zeer makkelijke
te bereiken zonder dat je allerlei steile bergen op en af moet rijden. In Gmund vindt je 2 supermarkjes en naast de
ingang van de camping is een goedkoop tankstation.
De route; snelweg a10, afslag Gmund/Malta.
Internet : http://www.maltacamp.at/nl/
Misschien een tip….neem een klein tentje mee voor de overnachting. Bespaard je een hoop geld
voor de overnachting. Wij zijn er met de caravan al 3 keer geweest op doorreis naar Kroatie.
Veel succes,
Marcel
Goedemiddag Marcel,
Dank je wel voor de tip, inmiddels hebben zowel op de heenweg als op de terugweg een plekje gevonden om te overnachten.
De camping waarop jullie overnachten is misschien wel iets voor mijn ouders die met caravan en auto rijden. Zelf rijden wij met losse auto en zijn we meer van het handige en gemak, dus niet na een hele dag rijden een tentje opzetten maar dan eerder een hotelletje pakken.
Ook wij gaan van de zomer voor de eerste keer naar Kroatie en hebben alleen een ervaring 2 jaar geleden naar Spanje, savonds om 21:00 uur zoeken naar een overnachting voor ons 5e wat uiteindelijk resulteerde in een slaapplek voor 4 personen, vrouw en dochter dus in 1 bed.
Nu dus overnachten zoals Merel ook in gedachten heeft. Heel veel mensen zeggen dus je vindt vanzelf iets, gewoon snelweg af en er is altijd plek. Maar ook voor ons ? , afgelopen week plaatste iemand een opmerking die de doorslag gaf.
Het verschil tussen de meeste gezinnen en ons is dat wij met ons 5en zijn.
Punt had deze persoon, dus afgelopen weekend ben ik druk met alle hierboven vermelde tips aan de slag gegaan, goedkoop, duurkoop, prikkie, ik heb in mijn mailbox uiteenlopende prijzen. de door ons betaalde prijs tot en met 450 euro voor 1 nacht!.
Uiteraard met Fruchstuck wat mijn vrouw wil.
Conclusie van al het zoeken, een tip die ook al genoemd was door iemand, gewoon een site als booking.com en dan de overnachtingsadressen afspeuren langs de snelweg route.
Totaal onbekend dacht ik , dan maar ff google maps erbij en kijken waar die Tauerntunnel is en besloten dat ik voor deze tunnel zeker op de heenweg wil overnachten.
Dus op de heenweg hebben wij een mooi, althans zo ziet het eruit, adres gevonden voor ons 5en , pa en ma met dochter van 17 en 2 zoons van 15, met ontbijt voor 105 euro, www.hausdachstein.at
Op de terugweg besloten een extra overnachting te pakken om ook van het mooie Oostenrijk nog iets te zien, een adresje van net geëmigreerde Nederlanders, bekenden dus, en ook nog eens voor een prachtige prijs, 95 euro per nacht, een mooi appartement voor ons 5en met ontbijt, www.aktiv-appartements.at
dus wat ons betreft mag de vakantie beginnen
Iedereen nogmaals bedankt!.
Hoi Jan,
Geef je groot gelijk, met kinderen wil je gewoon wat meer zekerheid hebben. Wij hebben nu een een gezellig Oostenrijks hotel geboekt in Flachau, super vriendelijk en normaal geprijst.
Nu zijn we aan het aftellen tot de vakantie begint en brengt dit toch weer een stukje rust met zich mee.
Fijne vakantie!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?