caravan te koop gevraagd

  • Laurens en Elly

    Beste Istrie vakantievierders,

    het wordt weer voorjaar, althans dat hopen we maar. Wij hebben een Hobbby 420 TM de Luxe bouwjaar 1992 te koop staan.

    Dit inclusief voortent, luifel, grondzeilen en andere toebehoren. Alles ziet er ondanks de leeftijd nog keurig uit en verkeert technisch in goede staat. De caravan staat in een depot in Porec-Cervar.

    Indien geïnteresserd, dan kunnen wij foto's naar jullie mailen en natuurlijk valt er over de prijs te praten.

    Vr. groet,

    Laurens en Elly

  • j.wouters

    Hallo, heeft U deze caravan nog? zo ja kunt U foto's sturen? en wat is de prijs?

    mvrgr. J. Wouters

  • j.wouters

    Hallo, heeft U deze caravan nog/ kunt U mij foto's mailen? en wat is de prijs? Is er inventaris aanwezig? mvrgr. J. Wouters

  • laurens en Elly

    Sorry, lees vraag mbt de door ons te koop aangeboden Hobby 420 Tm nu pas.

    Ja wij hebben hem nog. Als U ons mailt sturen wij wat fotoos van de caravan.

    Hij is inderdaad met inventaris; geheel compleet dus.

    Vriendelijke groet

  • Laurens en Elly

    Ja, wij hebben caravan nog. Staat daar in depot. Zag helaas gisteren pas het berichtje, vandaar late reactie.

    Wil graag fotoos mailen naar jullie e-mail adres. Willen jullie dit ons doorgeven?Caravan is compleet, incl. voortent, zeil, (Raam)luifel(s) en andere toebehoren, zoals inventaris. Hij wordt daar zo achtergelaten, dat hij bij komst meteen gebruikt kan worden.

    Zien graag jullie e-mail adres tegemoet,

    De onze lrijntalder@wanadoo.nl

    mvgr. L&E

    isj.wouters Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo, heeft U deze caravan nog? zo ja kunt U

    > foto's sturen? en wat is de prijs?

    > mvrgr. J. Wouters

  • keesje

    hallo al voorzien of al een keuze gemaakt voor een caravan? Wij staan altijd altijd op camping in vrsar fantana en hebben ook daar de caravan in depot. Dit jaar is het ons laatste jaar met de caravan en komt hij dus te koop. Het is een Knaus 450 met voortent en de hele mik mak erbij. Je zou m dus opgezet kunne zien zodra wij er weer zijn. Zodat je ook weet dat hij deze winter weer goed doorgekomen is, wel belangrijk denk ik.

    Interesse ik stuur dan graag foto's en verdere info…dan ontvang ik graag uw mail adres

  • harry

    keesje Schreef:

    ——————————————————-

    > hallo al voorzien of al een keuze gemaakt voor een

    > caravan? Wij staan altijd altijd op camping in

    > vrsar fantana en hebben ook daar de caravan in

    > depot. Dit jaar is het ons laatste jaar met de

    > caravan en komt hij dus te koop. Het is een Knaus

    > 450 met voortent en de hele mik mak erbij. Je zou

    > m dus opgezet kunne zien zodra wij er weer zijn.

    > Zodat je ook weet dat hij deze winter weer goed

    > doorgekomen is, wel belangrijk denk ik.

    > Interesse ik stuur dan graag foto's en verdere

    > info…dan ontvang ik graag uw mail adres

    hallo keesje

    mail me even

    harryhottentot@gmail.com

    mvg. harry

  • geert

    beste,

    wie heeft er adressen in istria waar je een caravan kan laten overwinteren.

    liefst omgeving pula (medulin).

    mijn e-mail adress is janssen.geert@telenet.be

  • Norbert HR

    Heel Istria staat vol met caravan opslag plaatsen, is ondoenlijk om alle adressen op te schrijven. Gewoon hier naartoe komen en dan ter plekke uitkiezen waar je je caravan wilt hebben.

  • harry

    wij zoeken caravan die wij evt kunnen stallen in kroatie nu zag ik uw reactie staan .

    heeft u evt fotos van de caravan en wat moet hij kosten …

    waar heeft u hem zelf staan? dit is de eerste keer dat wij op vakantie gaan in het buiten land

    vandaar deze vragen wij hebben er verder geen verstand van hoe het er daar aan toe gaat.

    hoop nog wat van u te horen.

    mvg.harry en natasja uit steenwijk