caravan te koop gevraagd

  • joltess

    Hallo,

    Ook wij hebben een caravan in Kroatie te koop.

    Het is een 3 persoons caravan met voortent en luifel.

    Compleet met inventaris, stalling betaald tot juli 2012 in Pula.

    Richtprijs € 1.000,00

    Wij horen het wel.

    Groetjes Jolanda

  • veli

    Hallo,ik ben op zoek naar en caravan die te koop is in kroatie

    velitronic@net.hr of 0616042383

  • veli

    hoe lang bent u nog daar? binnenkort kom ik ook naar kroatie, ik wil die wel bekijken ik heb wel interesse. kunnen we via mail contakt houden?bedankt

  • veli

    Hallo natasja,

    heeft u nog en caravan in kroatie te koop? graag antwoord op nijn mail velitronic@net.hr bedankt

  • Jo

    Je reageert op een berichtje dat vorig jaar in augustus gepost is. Ik denk niet dat leeuwtjes daar nu nog op vakantie is. Je kan hem/haar beter een privéberichtje sturen, denk ik.

  • marco

    ik heb een mooie lmc van 7.5 meter vull option airco etc zonder kenteken uit 2002 voor 1400 eur rondsit douch vast stapelbed vast voorbed rondsit luifel etc.voor meer info 0637150639 groet marco

  • Jo

    Als je hier een accountje aanmaakt en inlogt kunnen mensen je berichtjes sturen zonder dat je email-adres zichtbaar wordt (gebruikers met onderlijnde namen zijn dus ingelogde gebruikers). Mij mag je in elk geval meer inlichtingen sturen.

  • Nathalie

    Anonymous

    Hoi, is de caravan nog te koop

    Wij hebben een caravan, kompleet ingericht met voortent en chemisch toilet in Vrsar(Istrie) staan en willen deze wel verkopen.

    Het is een caravan met 4 slaapplaatsen.

    vr. gr.

    Monica

  • Erik

    Heeft er iemand nog een caravan sta caravan chalet te koop met staanplaats in kroatië?

  • Soumelia

    Beste Erik, ben je inmiddels al voorzien? Wij verkopen namelijk onze zeer nette Dethleffs Camper 5.10. Staat momenteel in de stalling in Rovinj. Mvrgr fam. Van Varsseveld