caravan te koop gevraagd

  • Adrie

    Hoi ik lees net dat je op zoek ben naar een caravan. Wij hebben die van ons te koop staan sinds zaterdag. Hij staat op marktplaats. Het gaat om een Avento en hij is echt nog mooi en goed. Wij willen zelf graag een iets grotere met een vast bed maar wachten met een andere kopen tot deze verkocht is. Zo niet dan gaan we van de zomer gewoon weer met ons eigen caravan naar Kroatie.

  • Inge

    Is er iemand die een caravan in Kroatie (Istrie) in de stalling heeft staan en deze wil verkopen. Na jaren een tent gehuurd te hebben willen wij toch zelf een caravan aanschaffen en deze in Kroatie stallen. Op deze manier zijn wij niet afhankelijk van campings die huurtenten aanbieden.

    Eventuele verhuur in de periode van 25 juli tot 15 augustus 2010 is ook mogelijk.

    Inge

  • michel

    hallo wij hebben bij de camping polari ook een caravan staan die we willen verkopen voor meer info bel naar 0623363138

  • j corahospes@hotmail.com

    hallo

    heeft u de caravan daar nog te koop staan. we zijn weer terug maar zoeken een caravan voor volgend jaar.

    we zoeken een goedkope caravan,dus als u voor weinig u caravan verkoopt wilt u me dan mailen.

    gr.cora

  • veli

    Hallo,

    ik heb interesse in uw caravan in Porec in Croatie is die nog te koop?

    met vrindelijke groeten

    veli

    tel. 0616042383

  • leeuwtjes

    Hallo Veli,

    In wat voor prijsklasse zoek je een caravan.

    We hebben nog een chateau uit 1987 tekoop.

    Hij is per direct beschikbaar.

    Te bezichtigen in Rovinj waar we zelf ook nu zijn.

    Prijs is afhankelijk van welke toebehoren u er bij wilt hebben.

    Compleet incl.extra matrassen ,voor in bijzettent en extra koelkast,voortent grondkleed etc.

    vragen we er 800,00 voor.

  • h.tenveen

    Dick Elzenga Schreef:

    ——————————————————-

    > Wij willen een caravan kopen in kroatie,

    > tweedehands.

    > Wie kan ons helpen aan een adres waar je ze kan

    > kopen, of wil zelf zijn caravan verkopen.

    > gr dick

  • h.tenveen

    ook wij zoeken ook een caravan en tent, voor niet te veel

    wij zijn in totaal met 6 pers.

    wie heeft er wat te koop laat het ons aub weten.

    X(

  • h.tenveen

    Sorry maar kan geen prive berichten openen op mijn laptop

    kunt u ons gewoon een reactie steuren men. leeuwtjes

    gr.natasja

  • Wesley

    Door gezondsheids problemen gaan wij onze prachtige Adria 431 DD Unica verkopen.bj 2002 nieuwe voortent 2011.

    De caravan staat in de stalling bij Porec vlakbij camping Zelena Laguna. evt te zien in juli 2012 .verdere info mail.