En sommige Kroaten zijn zeer bedreven in het maken van hun eigen huiswijn. Er zitten prima exemplaren tussen -D
Zelande,
Je hebt volledig gelijk.
Waarom zou je iemand geloven die er 8 jaar heeft gewoond ?
.
We kunnen inderdaad maar beter allemaal op de informatie afgaan van iemand die nog nooit in het land is geweest en die zijn informatie alleen uit Google haalt. Lijkt me ECHT een heel stuk betrouwbaarder.
Mijn excuses dat ik het hier in mijn hoofd haalde om mijn ervaringen neer te schrijven, ik had me moeten realiseren dat GOOGLE Rules in 2011.
Norbert;
1) Croatian Airlines voorspelling niet waargeworden, en mensen geadviseerd met ander Airlines te vliegen.
2) Werkvergunningen, uitspraak klopt van geen kanten, en er worden nog steeds werkvergunningen afgegeven.
3) Bevoegdheid politie m.b.t. invallen in privehuishoudens. Duidelijk dementeerd op www.mup.hr/93636/3.aspx
Nooit door jou hier gecorrigeert
Dit zijn de 3 hoofdpunten door mij aangekaart.
(ZO DEPRESSIEF OVER KROATIE.
DAN ZUL JE WEL ERGENS IN HET EEN OF ANDER NESTDORP GEZETEN HEBBEN;
IK HEB GEDURENDE 2KEER 2WEKEN OP EEN JAAR RONDGETOERD IN DALMATIE TUSSEN ZADAR EN KAMARSKA OM IETS
TE VINDEN EN HET WAS VODICE;
ALS JE DAN NOG EENS JE BEST DOET OM HVATSKA TE LEREN EN WAS VOOR MIJ HEEL MOEILIJK; DAN BEN JE DIRECT HUN VRIEND; AL IS HET IN BEGIN MET ENKELE WOORDJES ZOALS MOLIM/DOBAR DAN/ HVLA LIEPA ENZ; DAAR ZIT UW PROBLEEM;
WAT DE TEMPERATUREN BETREFT HEB IK OOK HET VOLLEDIG JAAR MEEGEMAAKT DOOR MIJN PERSOONLIJKE WERKEN AAN MIJN WONING;
3 DAGEN SNEEUW; 5 DAGEN S'NACHTS -3 ; 2 DAGEN ECHTE IJSREGEN EN VERDER ZOALS ALTIJD ONG; 5 à 8 DAGEN IN DE WINTER MééR GRADEN IN DE WINTER DAN IN BELGIE OF IS HET IN NL NOG WARMER????
EN IS HET IN NL IN DE ZOMER STEEDS WARMER DAN 30 GR TUSSEN JULI EN AUG??? ZELFS NU VANDAAG IS HET ZONNIG EN BIJ ONS MISERIG
GROETJES WILLY DIE ER 14 MAANDEN WAS
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?