Emigreren

• cucurje

ben og elke dag aan het leren, gewoon door het te spreken…

• Marcel & Ingrid

We hebben gelukkig een goede vriendin in split wonen en die zou ons dan natuurlijk kunnen ondersteunen.

We weten dat we niet over 1 nacht ijs moeten gaan, er moet dan nog wel het een en ander geregeld worden.

• John

Moedig!

Maar ik vermoed dat jullie geen kinderen hebben?

• cucurje

Nee… daarom durfden we het ook aan :-)

• Jo

Kijk eens op de site van Minke en Sander. Die wonen in Motovun en wonen er al een jaar of vijf. Op de site vind je wel een mail-adres! En doe maar de groeten van Jo en Hilde uit België.

• Jo

Oeps, site-adres vergeten: http://www.plust.nl/istrie/

• karla

Wij, mijn vriend is een Nederlander en ik kom uit Kroatie, zitten er ook aan te denken om naar Kroatie te gaan om daar iets te starten. Misschien hebbeb jullie zin om idee en praktische tips uit te wisselen?

Zo ja mail ons dan.

kcipek@hotmail.com

Groetjes Karla en Roel!

• GoAdriatic

Beste Marcel & Ingrid,

Ik denk dat wij, GoAdriatic.nl, jullie wel verder kunnen helpen.

Wij zijn namelijk opzoek naar mensen zoals jullie, mensen die graag willen gaan wonen en werken in Kroatië, maar helaas niet over de middelen beschikken als investerings budget.

Aan de andere kant hebben wij regelmatig contacten met investeerders, die wel willen investeren in Kroatië, maar daar weer niet willen gaan wonen en werken.

Door bemiddeling van onze, tussen jullie en de investeerders, zou er een mooie samenwerkingverband kunnen ontstaan.

Hou er wel rekening mee, dat een eigen bedrijf of manager, bedrijfsleider van een bedrijf een zware taak is, het is niet altijd "rozengeur en maneschijn', het is hard werken. Ik wil jullie niet ontmoedigen maar weet waar je aan begint.

Mocht je interesse hebben, stuur dan een mail naar: info@goadriatic.nl

Ik zou graag willen weten wat jullie verwachtingen zijn mbt het wonen en werken in Kroatië.

Met vriendelijke groet,

Remco Homan

• Marcel & Ingrid

Bedankt voor de info, we gaan een kijkje nemen!

• Ingrid & Marcel

Wij willen iedereen bedanken die ons mischien verder geholpen hebben en blijven natuurlijk dit prikbord volgen.

Bedankt…