We zijn weer terug dus zoals beloofd...

  • ruzica

    Japa :-)

    Volgens mij ben jij de enige die dit door heeft hahahaha

    xxxx

  • Robert

    Niet alleen de toeristen klagen vaak over onbeschoft/niet geinteresseerd personeel. Ook Kroaten zelf klagen steen en been over de “service” verlening (lees: dienstverlening met een communistische inslag).

    Mijn persoonlijke ervaring is dat het inderdaad erg afhangt van met wie je te maken hebt. Zelf ken ik al aardig wat trucjes om zelfs de meest chagrijnige gemeenteambtenaren mee te laten werken.

    Maar sommigen lijken echt nog nooit van lachen en vriendelijkheid te hebben gehoord….

    Dit geldt natuurlijk voor elk land, maar ik heb wel de indruk dat een hoog percentage medewerkers in de Kroatische dienstverlening nodig op bijscholing zou moeten.

  • laatmaar

    Dat is helemaal niet zo.Kijk maar naar Laatmaar 16-96-2009.11.48

  • ellen van kooij

    Miep7 heeft gereageerd op een oud draadje uit 2007 en daardoor komt deze weer bovenaan het forum te staan. Dat is een verandering sinds we deze layout hebben gekregen. Op zich vind ik dat wel een fijne verbetering van het forum. Draadjes waar lange tijd nadien nog op gereageerd worden, kunnen weer onder de aandacht komen.

  • laatmaar

    Ik vind van niet,Ellen.Het forum wordt zo wel erg langDRADIG met al die oude koeien.

  • ellen van kooij

    Voor dit draadje vind ik het inderdaad onzinnig dat het omhoog gehaald wordt, ja.

    Maar wanneer het bijvoorbeeld over een bepaalde plaats, camping of route gaat, is het wel handig als men éérst de oude draadjes opzoekt. En pas als er nog een vraag over is, men die aansluitend kan stellen.

    Zonder dat de voorgaande antwoorden dus weer opnieuw getypt hoeven worden. Scheelt ons bij het beantwoorden veel tijd B)

    PS: heb je niet een gezelliger nickname? laatmaar klinkt zo….. zo…… negatief……

  • laatmaar

    Met mijn vertrouwde bekende naam kon ik niet meer inloggen en vandaar het negatief klinkende laatmaar.Verder vroeg ik Bart om assistentie maar geen reaktie gekregen.Waarschijnlijk is hij verward in de draadjes en op zoek naar de goede oude vertrouwde

    zoekfunktie.

  • Gerda_

    Erg rommelig zo …..je moet echt naar de datum kijken 8-) dit is dan weer 1 van de nadelen van het nieuwe bord …. iemand reageerd op een heel oud stuk van vorig jaar en hup het staat weer boven aan ….

    Whaha ik lees het …. en zie mijn naam staan ….. dacht nog : leuk nog een Gerda ….wel toevallig ook al 10 jaar naar Pula :S toen keek ik naar de datum ….. :)-D

  • Gerda_

    oeps ….. de laatste smiley moest iets anders zijn ……dat biertje doe ik over 3 weken wel als ik in Pula gearriveerd ben ;)

  • Norbert HR

    Dan drink ik dat biertje nu wel even voor je op, zou zonde zijn wanneer het staat te verdampen of dood slaat !