We zijn weer terug dus zoals beloofd...

  • Gerda_

    Whahaha ja doe maar Norbert als ik van jou dan weer een verse krijg ;) tot laterrrr :)

  • Guido

    Je hebt gelijk,Ellen,maar meestal ga ik in het voorjaar ook nog eens(behalve dit jaar) en vandaar mijn fout in de berekening

    van een enkele reis heen en terug.Mijn dank voor de rectificatie:het is al duur genoeg zo lijkt me.Ik moet dat nog eens verder bekijken voor wat Slo betreft.Er schijn misschien nog wat te veranderen.Voor iemand die zowel in het voor en najaar gaat kan hij het misschien doen met een halfjaarlijksvignet.Het zal in ieder geval vijn vakantie niet verzuren

  • Vumilia

    Wij zijn momenteel met het gezin op reis in brseç. Super ontvangst van onze gastvrouw en haar gezin, echt waar. Eveneens in de konoba's en andere eetgelegenheden in de buurt, voelen we ons ook welkom als toerist. Maar zoals eerder hier op dit forum vermeld: naar de supermarkt gaan is hier als toerist allesbehalve een pretje. Onbeschoft is een understatement. Wat ons wel opvalt is dat Duitsers hier wel gerespecteerd worden???

  • Vumilia

    Graag nog even vermelden dat wij gingen winkelen in de plaatselijke Lidl. Denk gewoon dat zij heel erg nationalistisch zijn ingesteld en daarom extreem arrogant reageren op toeristen. Godzijdank is er het mooie weer, lekkere eten en het prachtige decor die toch de bovenhand hebben tijdens ons verblijf. Wij komen zeer zeker terug. :)