logisch… het brood is niet lang houdbaar (zoals eerder aangegeven) als je het zou voorsnijden dan wordt het nog sneller droog en hard. Je hoeft je brood overigens niet weg te gooien als je over hebt, je kunt het brood door losgeklopt ei halen en bakken en bestrooien met suiker. Wordt daar vaak gegeten als er brood over is.
Overigens adviseer ik ook om het vlees bij de slager te halen, Je kunt het wel bij de supermarkt kopen maar let dan heel goed op de datum en de kleur van het vlees. Helaas hebben wij al een paar keer meegemaakt dat het vlees bij de konzum en de kaufland bedorven was. Vleeswaren zou ik vers laten snijden in de supermarkt, wel zo lekker.
Als je van leverpastei of van gedroogd vlees zoals salami houdt dan is Gavrilovic een van de betere merken. Van dit zelfde merk heb je overigens ook knakworst in plastick die je in een pannetje water moet verwarmen. En die is erg lekker.
Er is een ding die ik in de berichten niet heb gezien en dat is de mayonaise en de ketchup. Ketchup van heinz is verkrijgbaar, mayonaise alleen de remia frietsaus. Hou je van echte mayo zou ik die zelf meenemen. Er is tommy mayo maar die is wat aan de zoutige kant… moet je van houden. (ikke wel) En voor de liefhebbers van pindakaas en drop… dat kennen ze niet.
Gr. Niki