overnachten

• greetje

wij willen in juli naar istrie op vakantie met een vouwwagen.

omdat we in duitsland ergens willen overnachten zou ik graag wat advies willen.

om voor 1 nacht de vouwwagen op te zetten vinden we erg veel werk.

we zouden dus ergens willen overnachten maar willen onze vouwwagen niet onbeheerd op een parkeer plaats achterlaten.

wie weet dus een ‘'bewaakte’' plaats ergens in duitsland,(rond munchen)

we komen uit friesland en willen dus in 2 dagen rijden en zo rond munchen ergens overnachten.

vind het persoonlijk dus niet een fijn idee dat onze vouwwagen op een parking staat en bijv. leeggestolen kan worden.

wie weet iets of heeft tips.

• Guy

Greetje,kijk eens op www.kramerwirt-irschenberg.de 50km voorbij Munchen en een paar honderd meter van de autobahn richting dorp.

• nicole

Heel handig Guy, bedankt…fijne tip voor onze terugreis!

• Guy

Nicole,daar overnacht ik ook regelmatig.Ik bel wel minstens een dag van te voren op van uit Kroatië om te reserveren.Een goed etentje,een wijntje,lekker vroeg naar bed en zeer vroeg vertrekken om bij Munchen de ochtendspits voor te zijn.

• JaPa:o)

Greetje,

Is het je dan niets waard om voor die ene nacht toch je vouwwagen op te zetten?

Je bent bang dat ie gestolen wordt, dan is de veiligste manier om hem toch voor 1 nacht op te bouwen op camping: http://www.hotel-bauer-keller.de/

Deze camping ligt aan de A9 tussen Nurnberg en Munchen. En als je dan al helemaal van Friesland tot deze camping bent gereden zul je hier een weldadige rust vinden, en hoef je niet meer te denken of de vouwwagen er noch staat.

Een fijne vakantie toegewenst door:

JaPa.

http://www.eilandkrkkroatie.nl

• greetje

bedankt voor je reactie maar het is met een vouwwagen nu een maal erg veel werk om dat ding op te zetten voor 1 nachtje, tenminste de onze moet eigenlijk helemaal leeg, maar het is nu een maal gemakkelijker om ergens een hotelletje of bed &breakfast te vinden waar onze vouwwagen evt achter een hek kan, de plaatsen zijn er wel maar waar???????????????

• JaPa:o)

Greetje,

Dan denk ik als je gebruik zou maken van het hotel, dat de vouwwagen op het parkeerterrein voor het hotel met een wielklem best veilig zou staan. Je zou er eens even moeten gaan kijken, het is niet zover van de A9 in Greding gelegen. Bevalt het dan blijf je, bevalt het niet dan ga je verder.

Groetjes:

JaPa.

• nicole

Ik heb net gereserveerd, wij zijn met 5, speel dan liever op safe! de menukaart ziet er ook fijn uit inderdaad, en wat een vriendelijke dame. Dankjewel, je weet niet iets in de buurt van Maribor/Slovenie voor ons toevallig voor de heenreis?

• Guy

Daar kan ik je niet bij helpen,Nicole ,want ik ga op de heenreis steeds over Villach-Kranjska Gora(Slo) waar ik overnacht.Er zijn genoeg prikbordbezoekers die via Maribor gaan en die zullen je graag helpen denk ik.Ik ga steeds eind augustus en heb zo goed als geen last van filles op de Tauerautobahn.

Kramerwirt in Irschenberg zal je zeker niet tegenvallen.Inderdaad zeer vriendelijke mensen,lekker eten en nette kamers.Je ervaring kunnen we misschien tzt op dit prikbord lezen??

• Evelien

Zoek even met de zoekfunctie heb al een aantal x gepost over Motel Podlehnik in Maribor langs de weg naar Zagreb.