overnachten

• Evelien

Inderdaad! :-D

• Carla

Greetje,

Ik sluit me aan bij Guy en Evelien. Je stelde een zinnige vraag en daar mag je een zinnig antwoord op verwachten! Trek je maar niets aan van dat onzinnige en oeverloze gezwam wat je hier, helaas, zo en dan op dit prikbord aantreft.

• Jo

Ik denk dat je niet moet overdrijven betreffende die ‘veilige’ plaats. Eens je op de camping bent is er toch ook niet altijd iemand bij de campincar?

• jos

Juist en als je dan de zoekfunctie gebruikt kom terecht in dit soort oeverloze discussie of het prikbord hier wel voor gebruikt mag worden……dus stel je je vraag uiteindelijk dan toch maar in de hoop dat de korte lontjes die dag even niet kijken en je op een vriendelijke, behulpzame manier te woord wordt gestaan.

• greetje

sorry, voor het ongemak hoor, maar misschien kunt u zelf ook de zoekfunktie gebruiken, want volgens mij bent u wel aan een vakantie toe.

• jos

volgens mij heeft u mijn reactie verkeerd begrepen, wat ik wilde aangeven is dat ik u volledig begrijp als u aangeeft dat het gemakkelijker is om een vraag te stellen dan om de zoekfunctie te gebruiken. Ik heb als voorbereiding voor onze vakantie al vaker geprobeerd via de zoekfunctie iets op te zoeken, maar van de 20 reacties zijn maar een klein aantal het antwoord op je vraag en voor de rest kom je in dit soort discussies terecht (die ikzelf nu ook help te verlengen) maar die uiteindelijk geen antwoord geven. Helaas moet je ze wel allemaal openklikken om net die paar behulpzame mensen te vinden.