overnachten

• job

het zou handig zijn als de webmaster hier een rubriek van maakt op de voorpagina.

• Guy

Laat op dit prikbord a.u.b de ruimte voor persoonlijke ervaring maar dat neemt niet weg dat men eerst wat meer gebruik zou moeten maken van de zoekfunktie alvorerens een vraag te stellen.Er zal daar wel genoeg te vinden zijn over

overnachtingsadressen,de route van en naar en dergelijke veel voorkomende

vragen.

• Nicole

Tjee wat zijn jullie altijd vriendelijk en behulpzaam, dat motel had ik zelf al gevonden…….vond ik er niet bijzonder aantrekkelijk uitkomen, vandaar mijn vraag, of eigenlijk niet eens een vraag, zomaar zonder te vragen van Guy een fantastisch adres voor de terugreis gevonden terwijl ik het niet eens zocht! Heb inmiddels zelf een boerderij in Slovenie gevonden voor de overnachting, maar zoals Guy ook zegt…..persoonlijke ervaringen vind ik ook fijn. En dan moet jij eens maribor intikken in de zoekfunctie…..krijg je echt niet bijzonder veel info hoor. Niet zoveel als ZATON b.v. .

• JaPa:o)

Daar heeft Guy natuurlijk helemaal gelijk in, maar dat neemt niet weg dat vakantiegangers hier niet spontaan een vraag zouden kunnen stellen zonder dat ze bij “Zoeken” hebben gekeken. Stel dat dit niet meer zou mogen, dan zou dit prikbord de helft korter zijn geweest. Het is best aardig om steeds weer opnieuw informatie of een “uitgebreide route” aan de vragers te moeten toesturen.

JaPa.

• greetje

ja ik heb ook wel in zoeken gekeken hoor, maar wat is eigenlijk het probleem.

en waar is het prikbord dan voor.

ik ben voor mezelf iets aan het zoeken, en vind het op deze manier het gemakkelijkste, en daar komt bij dat ik best ervaringen van anderen wil hebben ,aangezien ik mijn vouwwagen niet zomaar op een parkeerplaats wil achterlaten, een wielklem kan natuurlijk wel maar met een vouwwagen heb je natuurlijk ook de mogelijkheid om de wagen leeg te halen door het dekzeil er af te halen.

IK zoek dus een veilige overnachtingsplaats

• Carla

maar dat neemt niet weg dat vakantiegangers hier niet spontaan een vraag zouden kunnen stellen zonder dat ze bij “Zoeken” hebben gekeken

unquote

JaPa,

Wij moeten ons, met z'n allen, houden aan de instructies van de redactie! Zie rechter kolom:

quuote

Heb je een vraag? Gebruik altijd eerst de zoekfunctie!

unquote

Bovendien, iedereen die hier een vraag stelt, beschikt dus over een computer en iedereen kan m.b.v. een computer talloze routeplanners raadplegen, zoals bijv. Map24, Routenet, ANWB routeplanner, Google Maps etc. Daarnaast beschikt het gros van de mensen tegenwoordig over navigatie in de auto. De ontwikkelingen en technology zijn niet stil blijven staan, JaPa. Er is niets wat vandaag de dag niet via Internet te vinden is.

Hetgeen Guy zegt is dus volkomen juist. Men kan hier terecht voor persoonlijke ervaringen en overige informatie, die niet terug te vinden is in het archief en dan zal iedereen, die daar toe in staat is, met alle plezier te hulp schieten.

• Evelien

Wel handig als je dan in je vraag vermeld wat je zelf al gevonden hebt en niet geschikt lijkt… dan kunnen wij je ook van een beter antwoord voorzien :-)

• Evelien

Sluit me volledig aan bij Carla, wordt er een beetje moe van om op elke pagina dezelfde vragen terug te moeten zien komen inclusief dezelfde antwoorden…

Er zijn slechts een aantal vaste bezoekers die de “nieuwelingen” van antwoord voorzien en volgens mij is het van belang om die vaste bezoekers te koesteren wil je dat dit prikbord blijft bestaan ;-)

• Guy

Voel je niet persoonlijk aangesproken,Greetjes.Jou vraag was meer persoonlijk en kwam voort uit de angst om je vouwwagen op een gevaarlijke plaats te moeten

achterlaten.Dat is heel wat anders dan bedoeld wordt.

• job

juist en als mensen dus iedere keer vragen om een link naar een hotel bij maribor, zou de webmaster die link op de voorpagina moeten zetten onder de rubriek “overnachten maribor” oid.