Slangen

• Carla

De hoornaar (Vespa) is een wesp, de grootste wespensoort in Europa :)

• nammerlaan

Slangen, muggen, schorpioenen, wolven………:Pmaakt ons niks uit, volgend jaar gewoon weer Cres, waar onze middelste vorige zomer een heel nest slangen ontdekte onder een bootje ondersteboven op de kant! Gelukkig niet geschrokken, alleen maar ontzettend interressant!

• Gerrit Peels

Inderdaad Nammerlaan

Als wij in Seline zijn dan geniet ik van alles wat kruipt Schildpadden Slangen Hagedissen Blabor

Daar in de garage was ik mijn hout aan het verplaatsen komt er een luipaardslang tussen uit een kleintje .maar wel leuk heb hem in een emmer gedaan en gefotografeerd

• Wiel De Keyser

De Hoornaar is een wespensoort die 1,5 tot 2 maal zo groot is als een gewone wesp en er voor de rest bijna hetzelfde uitziet. De Hoornaar is echter zelden aggressief.

M.v.g.

• BrittMarie

35 items over iets waarvoor wij wel allemaal naar Kroatie willen: de vaak nog ongerepte natuur.

Met dus ook de beesten die er gewoon horen. Laten wij maar hopen dat ze er nog lang mogen

zijn, hoe griezelig wij ze ook mag vinden.

• Wiel De Keyser

Zo is het BrittMarie!

Kroatië zou Kroatië niet zijn zonder die uitgebreide pracht aan wilde dieren. Op reis heb ik altijd boekjes bij me om al die pracht beter te kunnen begrijpen en er iets van te leren (boekjes over paddenstoelen, insecten, bomen en planten……)

Wij vinden dat stukken boeiender dan halfnaakt op het strand te liggen……….

M.v.g.

• Gerrit Peels

Helemaal mee eens ik zit ook liever in de natuur dan aan het strand

• Norbert HR

Op het strand is af en toe ook ‘wilde natuur’ te bewonderen !!! (lol)

• Gerrit Peels

Inderdaad Norbert maar ook veel wat de moeite niet waard is

• Wiel De Keyser

Ook die “wilde natuur” kan ik smaken………………..(:P)