Hallo
ons oog is gevallen op kamping Kristina in Posedarje, maar we kunnen via mail geen contact krijgen en ook niet via telefoon wil het blijkbaar niet lukken.
Weet iemand hoe we kunnen reserveren of hun kunnen contacteren?
Alvast bedankt…
Hoi Ellen,
Ik weet niet welk e-mailadres en telefoonnummer jullie geprobeerd hebben, maar hetgeen ik gevonden heb is :
Info:
Tel: +385 98 875 768
e-mail:dragan.bolic@zd.hinet.hr
Nu weet ik dat ‘hinet’ oud is en tegenwoordig @zd.htnet.hr zou moeten zijn. Misschien dat dat wel werkt, vooropgesteld dat die camping nog steeds in bedrijf is, want in de Kroatische campinggids komt hij niet voor. Verder zou je ook nog @zd.t-com.hr kunnen proberen. Dit zijn de twee meest gebruikelijke providers.
Succes!
hallo,
we hebben eindelijk contact kunnen leggen via het emailadres:dragan.bolic@zd.htnet.hr
Kamp Kristina heeft ook nog een andere site: http://www.autokamp-kristina.com
Hier staan wel de juiste gegevens op, maar die site hadden wij niet gevonden op het internet.
Wij hadden “http://www.tzo-posedarje.hr/kristina/” gevonden, maar daar staan niet de juiste gegevens op.
Bedankt voor de nuttige tips
Kamping Kristina , vind ik persoonlijk niet zo ideaal .
De reden .
Voor er naar toe te gaan moet U zeer stijl naar beneden rijden met de caravan .
en zeer weinig vermaak voor kinderen .
Om aan brood en etenswaren te geraken moet U zich ver verplaatsen .
We komen al meer dan 30 jaar in Kroatië , en vinden dat er wat prijs kwaliteit betreft betere campings zijn .
Het is natuurlijk iedereen zijn mening , de een wil drukte Zaton bijvoorbeeld en een ander wil een rustige kleine camping .
Als U voor dezelfde rechts gaat richting Pag heeft U meerdere campings , die niet in de soort binnenzee grenzen .
Ik reserveer nooit er zijn campings genoeg in Kroatië .
hallo, we zijn toch voor camping kristina gegaan. We hebben eindelijk kunnen boeken.
Voor ons mag het een rustige camping zijn wij zijn meestal toch op uitstap, we zijn meestal alleen op de camping om te slapen. En wij gaan met een tentje dus last met de caravan zullen we niet hebben.
bedankt allemaal.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?