hallo,
bedankt, maar ondertussen heb ik ze al een paar maanden geleden kunnen contacteren via het item van kroatie.reisforum en van de informatie hier boven beschreven.
Het wordt wel vervelend want nu zie ik dat de berichten toch geplaatst zijn.Doe ik wat fout?Terwijl ik nu toch bezig ben:wie kan mij vertellen of nu in Slovenië ook dezelfde regeling als ik Kroatië geldt voor het voeren van verlichting overdag?Dus vanaf het ingaan van de wintertijd ipv het hele jaar door.
Maarten,waarom niet in Starigrad Paklenica op een camping?Je zit daar bij de ingang van het park.Ik kwam helemaal in de war toen die oude koeien van begin dit jaar weer uit de stal werden gehaald.Gewoon de vraag stellen zonder aanlinken bij jaren of maanden oude zaken is veel eenvoudiger en overzichtelijk vind ik. Nu had ik er echt een potje van gemaakt en het bericht posten lukte ook een paar keer niet.Het werd blijkbaar wel gepost maar ik kreeg een niet ter zake doende melding.Nu maar posten op hoop van zegen.Dus gewoon een van de vijf(dacht ik) campings in Starigrad lijkt me wel wat.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?