Kamping Kristina Posedarje

• Maarten

Wij vertrekken volgende week met vier man om te gaan trekken in het velepic gebergte.

Kan zijn dat we camping kristina aandoen en zullen dan iets laten weten . We hebben namelijk serieus gezocht, en helaas is dat volgens ons de dichtste camping bij ons vertrekpunt ,nl de weg tussen gospic en karlbag, daar in het midden

Tenzij er anderen dichtere campings weten…

• Guido

Ellen,kijk ook eens op www.kroatië.reisforum.nl en op pagina 5 wordt dat item uitvoerig behandeld.

• Guido

Ellen ,op pag. 5 van www.kroatië.reisforum.nl wordt dat item uitvoerig behandeld.

• Guido

Ellen,ik wil je een ander forum doorgeven waar op pagina 5 er meer te lezen is over Kristina maar ik krijg steeds de melding :sorry dat bericht kan niet worden gevonden. Raar!!!Je emailadres heb ik ook niet meer.

• ellenae

hallo,

bedankt, maar ondertussen heb ik ze al een paar maanden geleden kunnen contacteren via het item van kroatie.reisforum.

• ellenae

hallo,

bedankt, maar ondertussen heb ik ze al een paar maanden geleden kunnen contacteren via het item van kroatie.reisforum.

• Guido

Staat er 2x op omdat ik steeds de melding in grote rode letters kreeg dat het bericht niet kon worden gevonden.Raar want

ik zocht helemaal geen bericht.Maar goed,het staat er.

• ellenae

hallo,

bedankt, maar ondertussen heb ik ze al een paar maanden geleden kunnen contacteren via het item van kroatie.reisforum en van de informatie hier boven beschreven.

• ellenae

hallo,

bedankt, maar ondertussen heb ik ze al een paar maanden geleden kunnen contacteren via het item van kroatie.reisforum en van de informatie hier boven beschreven.

• ellenae

hallo,