Trouwen

• Luconi

Tes,

Trouwen in een park met uitzicht op de zee, heerlijk eten op Italiaanse wijze aan lange tafels met prachtig uitzicht en vervolgens een compleet georganiseerd feest met band, bar etc. rondom een paradijselijk zwembad. Wij kunnen je hierbij helpen inclusief het papierwerk, vertalen etc. etc. Mocht je interesse hebben dan kun je mij mailen info@luconi.nl

Indien je het goed regelt is het huwelijk geldig in Nederland en kan het worden ingeschreven in Den Haag.

• Norbert HR

Hoorde van de week een pracht van een stuk Kroatische bureaucratie.

Er schijnt een wet te bestaan dat alleen officiële fotografen foto's mogen maken op dit soort events. Dus foto's door familie of vrienden is verboden en inspecteurs schijnen zich in het verleden al tot ‘party crashers’ te hebben verlaagd om zo bekeuringen uit te kunnen delen.

Wat ze hier af en toe verzinnen om de tent op te lichten is werkelijk te zot voor woorden.

• linda

hai

weet jij misschien welke documenten je nodig hebt om in kroatie te kunnen trouwen?

heb de ambassade al gebeld, maar daar werd ik niet echt veel wijzer.

thanx

groetjes,

linda

• linda

hallo

is er nou niemand die onlangs in kroatie getrouwd is?

alsjeblieft mensen, kunnen jullie me helpen? in de gemeente daar zijn ze niet echt behulpzaam en de kroatische ambassade hier spreekt de geemente daar.

heeft niemand info?

liefs,

linda

• Norbert HR

Je kunt een mail schrijven aan: lora@ferrocar.hr

Zij kan je van alle informatie voorzien, spreekt Engels en kan je verder helpen. Het bedrijf organiseert normaal gesproken Kroatische bruiloften, dus moeten je verder kunnen helpen.

• rita

ik heb net op google geavanceerd zoeken “trouwen in kroatie” gevraagd en ben op een nederlandse website terecht gekomen die helpt met het organiseren.

Misschien kan je daar terecht voor verdere informatie.

veel geluk

• geert wauters

Stuur even een mailtje naar Jorgen , zijn broer is deze zomer in Croatie getrouwd , hij kent héél veel mensen in de streek van Trogir en kent de formuliteiten voor een huwelijk in Croatie

jorgencz@hotmail.com

Jorgen bied ook perfekte accomidatie's aan in regio Trogir

groetjes en succes

Geert

• Angela de Bot-Koprivica

Beste Tes,

Allereerst gefeliciteerd met jullie trouwplannen!

Kroatië is inderdaad een schitterende bestemming om elkaar het jawoord te geven (en ik spreek uit ervaring). Zelf ben ik 01-08-2008 in Rovinj getrouwd.

Naar aanleiding hiervan en het feit dat ik zelf van Servische afkomst ben, kwam ik al snel op het idee mijn eigen Wedding Agency te beginnen. Eindelijk is het zover, sinds 01-08-2009 is Bruiloft Zonder Grenzen een feit. Mijn hoofddoel is voornamelijk om voor toekomstige bruidsparen te bemiddelen met o.a. wedding planners op locatie in Kroatë. Op dit moment biedt ik alleen nog maar Rovinj als bestemming aan, maar mijn wens is snel uit te bereiden met meer bestemmingen in Kroatië. Vandaar ook dat ik je dit berichtje stuur.

Neem maar eens een kijkje op mijn website www.bruiloftzondergrenzen.com en laat me maar weten wat je ervan vindt, wellicht kan ik dan voor jullie aan de slag om het een en ander uit te zoeken en te regelen.

Met vriendelijke groet,

Angela de Bot-Koprivica

Bruiloft Zonder Grenzen

E: info@bruiloftzondergrenzen.com

W: www.bruiloftzondergrenzen.com

Hoi Tes,

Wat grappig zeg… ik zie nu pas dat je al eerder om mijn e-mail hebt gevraagd via dit forum, maar ik heb dat nooit meegekregen omdat ik zelden op dit forum kijk en natuurlijk druk was mijn bedrijf op te starten. Maar desondanks hoop ik dat je met veel plezier mijn website bekijkt en wie weet misschien krijg ik snel een reactie van je.

Ps: is de datum al bekend?

Groet,

Angela.

Beste Linda,

Ook trouwplannen in Kroatië?

Kijk anders even op mijn website www.bruiloftzondergrenzen.com

Als je meer informatie wilt, mail me dan via mijn website en dan kom ik daar zeker snel op terug (ik ga nu slapen).

Groet,

Angela de Bot-Koprivica.