Tja, als je een reactie geeft dan lijkt het me logisch dat je later ff komt checken of er geen wederreactie gekomen is. Hopelijk heb je hier geen “klant” gemist. Misschien ook maar ff een profiel aanmaken hier, kan je “privé”-reacties ontvangen.
Hoi Angela,
Er is al een tijd niets nieuws gepost hier, en als ik alles zo lees dan kan het zijn dat sommige gemeentes wat traag werken, maar ik heb net de Ambasade in Zagreb gebeld, en die beloofde dat er een lijst per mail gestuurd zou worden met daarin een overzicht van de benodigde documenten.
Daarnaast heb ik jouw een mailtje gestuurd via je site een paar dagen terug.
Mijn/onze hoop is dat je ons verder kan helpen voor een intieme trouwerij. We kijken uit naar je antwoord.
groetjes,
Robert
Om je te kunnen mailen zal je een profiel moeten aanmaken en dan kan men je berichten sturen zonder dat men je mailadres ziet. Of je kan je mailadres hier ook gewoon neerzetten natuurlijk.
Je zou kunnen beginnen op de bevolkingsdienst van de gemeente waar je woont. En in 2e instantie bij de Kroatische ambassade in Nederland. En als je'r dan nog niet komt op de Nederlandse ambassade in Kroatië zelf.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?