weersvoorspellingen Zadar/ Nin

• Guido

Toch vind ik dat de laatste jaren het weer veel wiselvalliger is geworden.Wat in Kroatië de laatste weken een aangenaam klimaat zou moeten zijn is het ook niet geweest.Hopelijk is september dat wel want dan ben ik er en hoop in Seline eens op bezoek te komen als men tenminste niet vroeger naar huis gaat.

• lavanda

Volgens mij moet je gewoon overal mazzel hebben met het weer.Toen wij 20 jaar geleden in Ulcinj,het uiterste zuiden van Montenegro waren, was het 3 weken wisselvallig….vorig jaar hadden we 1 regenbui tijdens de 3,5 week Dalmatie……En zo slecht zijn de vooruitzichten toch helemaal niet??

• baspeels

Guido, Ik zal er in september niet zijn, maar mij ouders zijn er tot 1/2 september als het goed is wel. het is inderdaad ieder jaar wel iets geweest waardoor ze eerder naar nederland moeten.

• EBC

Op een klein buitje en zo af en toe een Bora na hebben we de afgelopen jaren eigenlijk altijd wel lekker vakantieweer gehad.

Ik zie nog steeds wolken en buien als ik het weer bericht bekijk en vraag me af of we toch wat extra ( regen ) kleding mee moeten nemen.

Hoe is het weer op het moment in Istrie?

• Norbert HR

Het lijkt hier een beetje op het weer in Florida, in de ochtend en begin van de middag redelijk weer om dan zo rond de klok van 3 of 4 uur over te gaan in een fikse onweersbui. Daarna klaart het dan wel weer op, maar is iedereen natuurlijk allang van het strand verdwenen.

Vanochtend was het zwaar bewolkt en een beetje fris, maar nu begint langzaam de zon te komen. Het is een hele vreemde zomer tot dusver, met zeer slecht weer gedurende de laatste paar weken. Hopelijk gaat het nu eindelijk wat opklaren, want hier kan ik niet vrolijk van worden.

• EBC

Hoi Norbert,

Bedankt voor je reactie.

Omdat ik lees dat het regelmatig een beetje fris is, neem ik toch voor alle zekerheid maar wat extra kleding mee. Ik hoop inderdaad dat het een beetje op gaat klaren over 1,5 week vertrekken we naar '' de zon B) )

• Guido

Ik hoop in ieder geval dat het voor jou goed zit of mogelijks wordt er met het mooie weer gewacht tot eind augustus als ik er aankom.Prettige vakantie.

• Norbert HR

Wonder boven wonder schijnt de zon vandaag, maar er is nog wel een koude wind.

Gistermiddag was het weer feest, wederom rond 4 uur een zeer zware onweersbui, maar om 7 uur 's avonds brak het zonnetje toch nog even door.

Ben beniewd wat we vandaag gaan krijgen.

Het blijft een vreemde zomer, het is 8 juli en nog steeds is het geen zomer.

• Saina

Hallo allemaal,

Lees al een tijdje mee, maar nog niets gepost…..

Klinkt allemaal nog niet zo best :(

Weet iemand of het overal in Kroatië zo is (dalmatië)?

Groetjes!

• lavanda

Ik kijk al een poosje op de webcam's en zag in Split gisteren een regen/omweersbui. Op Brac heeft het volgens mij vannacht geregend,want er waren plassen te zien op straat. Vandaag is het zonnig op Brac, en in elk geval 28 graden in Split.