weersvoorspellingen Zadar/ Nin

• Tes

Wat heerlijk Hollands al die berichten over het weer(:D !!!

Nog twee en een halve week en dan heerlijk richting Losinj!

Ik heb mooi weer besteld én we zitten dan eind juli, begin agustus tot half agustus, dus dat moet helemaal goed gaan komen

*****Tes droomt******

Dobber de dobber, al soezend op haar luchtbedje op de kabbelende golfjes in de baai……

• lavanda

Enig nadeel aan regen in Kroatie is, dat de restaurants over het algemeen weinig binnenruimte hebben…….Verder wachten we gewoon af toch? We kunnen er toch niets aan veranderen, en ik ga mijn vakantie er echt niet voor annuleren hoor!!!

• Carla

Nou, ik zit in hartje Split, maar gisteren geen regen- of onweersbui gezien. In het achterland en op Brač heeft het eergisteren wel geonweerd. Vanaf het strand in Split zagen we de onweerswolken over Brač hangen. D.m.v. een telefoontje van Hvar weet ik dat het ook daar eergisteren geonweerd heeft. In Split zelf is het ‘bloedjes’! De temperatuurmeting voor Split vindt plaats op de Marjan (berg) en was vandaag 30 graden celsius. Dat houdt in dat het beneden, in de stad, zeker 33 graden celsius is.

• Saina

@Tes,

Ik hoop van harte dat je gelijk hebt….

Wij gaan toevallig in precies dezelfde periode naar Mali Losinj….

Ik heb wel weer genoeg regen gezien

• lavanda

Okee, kun je nagaan hoe goed alles klopt…als je kijkt naar weeronline!!! Gisteren stond er toch echt bewolkt na onweer voor Split!!! En vanmiddag was de max temperatuur net voor ik het hier intikte 29,1 graad en volgens mij stond er toen ook bewolkt/licht bewolkt……Okee, dan wachten we maar gewoon af………hoef ik ook niet meer naar die staatjes te kijken……

• JaPa :o)

Als het waar is, dan zitten ze er op het eiland Krk “warmpjes” bij deze 14 dagen.

http://www.zoover.nl/kroatie/kvarner/krk/weer

JaPa.

http://www.eilandkrkkroatie.nl

• Norbert HR

Gisteren was het kommer en kwel in Rijeka, hoosbuien en baggeren door de modder, dus zo leuk was het niet.

Vanochtend in Istrië weer een enorme hagelbui gehad, heb zelfs wat deuken in de auto, maar nu schijnt de zon weer en wanneer het zo door blijft gaan kan ik over een uurtje of 2 toch weer naar het strand.

Mali Losinj heeft over het algemeen veel beter weer dan Istrië, het is een compleet ander klimaat. Het komt regelmatig voor dat het in Istrië met bakken uit de hemel komt, terwijl Mali Losinj dan loopt te puffen van de hitte.

• Saina

Dat is fijn om te weten Norbert….

Kan niet wachten tot we gaan en dan zou regen en hagel jammer zijn :D

Puffen van de hitte vinden wij helemaal niet erg X(