Kroatie top 3

• mirjana

Wat maakt dat uit!!!! Als mensen het naar hun zin hadden en zo kunnen ze een idee krijgen waar ze volgend jaar mischien naar toe kunnen omdat die plaats het meeste voorkomt in top drie. Dus niet klagen maar INVULLEN!!!!! Het is maar een kleine moeite.

• nammerlaan

Gerrit, zie dat je posedarj op 2 hebt! Ben inmiddels aan het orienteren voor volgende zomer, ken je Camping Posedarj misschien?

• nammerlaan

Nou Lavanda, als ik het zo lees wordt dat onze bestemmin g volgend jaar! Tips voor leuke acco? Nicole

• Robert

Ik ken nog wel wat minpunten van Krk:

De waanzinnige appartementenbouw bij Malinska. Dit dorp en omgeving zijn naar mijn mening geheel verwoest. En het blijft maar doorgaan, ondanks de “crisis”.

Verder is het in het hoogseizoen waanzinnig druk in sommige plaatsen (Krk stad bijvoorbeeld).

Maar buiten het hoogseizoen is het eiland prima te doen.

• JaPa :o)

Maakt niet uit Jo, nog 3 weekjes en dan gaan wij weer voor 4 weken naar “ons” appartementje bij Zora en Ivan in Krk-stad.

We hebben er zin in, en de rust op het eiland en m.n. Krk-stad (mijn nummer 1) maakt een hoop goed.

Als het weer net als vorig jaar ook meewerkt (15-24 graden) zul je ons niet horen klagen.

In die periode is het ook olijven plukken, en dan gaan we altijd 1 of 2 dagen meeplukken, om het daarna in Punat te laten persen.

Betere en versere olijfolie kan je nergens krijgen, dus gaan er enkele liters mee naar Nederland.

Ook de kiwi's en de mandarijnen zijn dan rijp voor consumptie, en die smaken hééééérlijk zo vers van de boom.

Op de terugweg hebben we dan weer een overnachting bij het ontbijtpension “HausHeimat” in Wagrain (Oostenrijk).

Ook dat is altijd een heerlijk rustpunt bij het Nederlandse echtpaar Inge en Felix.

Hartelijke groeten van:

JaPa.

Robert,

Dat klopt, maar ik denk dat het naar de toekomst gezien wel een goede investering is, als het land niet te duur wordt tenminste.

Ik weet ook niet wie er in de stedebouwkundige commissies zitten, maar dat geeft wel te raden.

Het zou allemaal wat kleinschaliger kunnen zijn, en wat de drukte in Krk-stad betreft heb je gelijk.

Daarom gaan wij ook in het voor-en naseizoen naar Krk-stad, maar dat kan natuurlijk niet iedereen als je rekening moet houden met schoolvakanties.

En dan kan het inderdaad in mijn nummer 1 erg druk en gezellig zijn.

JaPa.

http://www.eilandkrkkroatie.nl

• Gerrit Peels

Nee ik ken die camping niet wij hebben een huis in Seline dat is er vlak bij.

• Jo

1. Pag, meer bepaald Strasko in Novalja

Verder kan ik moeilijk kiezen. Ook Slavonië is heel mooi maar de zee roept toch altijd iets harder. En natuurlijk Plitvice niet vergeten, liefst in het voorjaar, als de orchideeën bloeien. Maar dan is ook Kamenjak de moeite.

• Etty

1== Brac== http://otokbrac.hyves.nl

2==Krk== http://otokbrac.hyves.nl

3== Kamenjak..puntje van Istrie

Etty,

2==Krk== ???????

JaPa.