Kandidaten gezocht voor emigratieprogramma ‘Ik Vertrek’!

• Norbert HR

Yep, omdat de huiseigenaar failliet ging moesten wij ook sluiten en dan is er hier niets meer te doen voor ons, dus pak ik ook mijn biezen en vertrek……….maar niet naar Nederland, dat is wel zeker.

• fr8ns

hallo norbert

nederland is koud, dat hebben we vaak gelezen, waarschijnlijk wel meer kans op werk

italie heeft ook zijn werkloosheid

tja om nu een ijszaak te beginnen enz. lijkt mij nu ook niet de geschikste tijd

we lezen wel waar je neerstrijkt he?

suc6

• Gerrit Peels

Ik denk de Antillen

• JaPa :o)

Gerrit,

Dat denk ik ook!

JaPa.

• Norbert HR

Antillen zou kunnen, zou ik ook wel willen, maar hoogstwaarschijnlijk moet dat nog een paar jaar wachten.

• Britt-Marie

Heb net een aflevering van ‘'Ik vertrek’' zitten kijken, een bevriend stel

ging een strandtent openen in Trogir. Dus er zijn al kandidatien geweest

voor dit programma… Is altijd leuk om te zien hoe mensen, mestaal totaal

onvoorbereid naar het buitenland vertrekken om diverse campings, restaurants, bed and bedfast enz opzetten. Ik ben benieuwd of strandtent

Gust in Trogir nog bestaat…

• Norbert HR

Ze waren inderdaad onvoorbereid, maar het gezeur met jaloerse concurrenten en omgekochte inspecteurs is helaas de waarheid, zo gaat het hier in Kroatië maar al te vaak.

• L

Beste Ik Vertrek,

ik vraag me af wie heeft achtergrodMUSIC gekozen, ik neem aan iemand die nooit van Kroatie heeft gehoord en die nooit in Kroatie is geweest.

Dit soort TROMPETMUSIC heb ik ook in verleden gehoord bij vakantieprogramma's ( RTL ??? ) - ik kom er zelf daarvandaan en ik kan het echt niet plaatsen - dit FANTASTISCHEMUSIC komt ergens anders vandaan.

Volgende keer zouden programma makers wat meer/beter moeten informeren/nadenken voordat ze zoits doen.

Groetjes,

L

• Britt-Marie

Jaja, maar dat weten wij wel dat het zo is in de voormalige oostbloklanden, dus daar moet je wel

rekening mee houden lijkt mij als je daar heen gaan om een zaak beginnen. En dat mensen niet

eerst echt moeite doen om de taal te leren vind ik ook slecht, zo vraag je natuurlijk om problemen.

Ik neem aan dat jij kroatisch spreekt? Ik vind het een leuk programma, ''Ik vertrek" er zijn ook

mensen naar mijn vaderland, Zweden, vertrokken om offroad-reizen organiseren en dat gaat geloof

ik nogsteeds goed, gezien de website van die mensen. Wij zullen wel zien of er in de nieuwe seizoen

van “Ik vertrek” weer mensen zijn die naar Kroatie afgereisd zijn…

• fr8ns

wat ik op de achtergrond hoorde , doet me denken aan balkan muziek, oftewel zigeuner muziek, guca.co.yu, een jaarlijkse festival in bosnie

vindt het persoonlijk zeer muzikaal(tu)

maar smaken verschillen:?