senseopads

  • lia

    Hallo, aan een ieder die negatief reageert ,ik heb al eerder dit bericht geschreven,ik heb een heerlijke vakantie gehad,ZONDER SENSEO,maar met heerlijk KAVA KOFFIE,het was maar eeen gewone vraag.

    Wie denkt er nu dat al zou je voor senseo gaan,je geen vakantie gevoel zou kunnen hebben.

    Wij eten en drinken bij de lokale bevolking ,maar ook heerlijk in de toeristen eethuisjes.

    Ik zou zeggen maak je niet druk en ieder zijn geluk wat hij wel of niet meeneemt naar zijn vakantie adres.

    EINDE SENSEO DISCUSSIE……

  • Jo

    'k Ga er toch nog eens op antwoorden. Wij drinken in cafeetjes, barretjes, etc… ook de plaatselijke koffie, of beter gezegd de cappucino. En als we bij mensen thuis gaan en we hebben de keuze voor een koffie gemaakt met een koffiezet of de eigengemaakte Turkse koffie dan zullen we ook altijd voor deze laatste opteren.

    Maar om zelf koffie te zetten aan de tent op onze gewone manier vinden we de koffie die je ginder koopt niet zo geschikt. En dus nemen we een half kilootje mee van onze “huis”koffie.

    En omgekeerd geldt het ook, onze koffie is niet geschikt om “turkse” koffie te maken. Er is zo veel verschil in branding, maling en waarschijnlijk ook mengeling dat je de ene niet voor de andere kan gebruiken.

  • harry

    Jo Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik denk dat er een heel eenvoudige verklaring is

    > waarom mensen voedingsmiddelen meesleuren: smaak.

    > Zelf hebben we dit jaar koffie meegenomen. Ik

    > drink heel graag een Kroatische (Turkse) koffie

    > maar de koffie die we ginder kopen leent zich niet

    > echt (naar onze smaak althans) voor de manier

    > waarop wij koffie zetten: gewoon met het klassieke

    > filterzakje en opgieten met kokend water. Dus

    > hadden we een pakje van ons veretrouwde merk mee.

    > En we overwegen volgend jaar ook 5 kg aardappels

    > mee te nemen. Wat je ginder koopt is toch ook niet

    > wat we gewoon zijn.

    > En in principe geldt hetzelfde voor mayonnaise.

    > Maar die zou ik naar Nederland ook mee nemen. Onze

    > Vlaamse mayonnaise is stukken lekkerder dan de

    > Hollandse (sla- of frietsaus).

    nou Jo, we hebben goede majo, jullie hebben pically, , zie je bij ons in nederland niet veel, zeker niet in de frietkot.

    de aardappelen, hebben een rode gloed over zich in kroatie, (van de grond), we hebben meer keuze s in type s.

  • harry

    ik geef ook nog een kreetje…………B)

    onze jongens willen gewoon hollandse mayo

    kro. koffie lijkt me best geschikt voor de “turkse” koffie, ….zeg dat maar niet daar

    maar ik ben dan ook een alles dri nker (koffie)

    neen, je kunt daar alles krijgen, en het is goed hoor(tu)

  • Bob

    Jo doet het zoals het hoort…. zolang het maar geen senseo is ;-)

    xxx

  • anouschka

    tja bob meningen verschillen nou eenmaal. de een vindt senseo niks en een ander vindt dat heerlijk.

    ieder zijn ding toch

  • oeps

    ik wil senseo !!!!!

    en als het moet ga ik in kroatie de straat op, in m'n eentje, met een spandoek, en een toeter, en een leeg kopje.

    tuurlijk steun ik de lokale economie, doe hier tenslotte al m'n boodschappen dagelijks.

    steun ook de landelijke economie, met 23 % pdv (= btw).

    ga alleen niet alle dagen in een cafebar zitten, ook al is de koffie er nog zo lekker (en dat is ie).

    ik wil gewoon als ik opsta een bakkie pleur, maar dan uit m'n hollandse pruttelbakkie van philips.

    zo steun ik de nederlandse economie EN de kroatische graag.

    dus allemaal: WIJ WILLEN SENSEO (hollands trots op de wereld).

  • Norbert HR

    Je zou natuurlijk ook de stoute schoenen aan kunnen trekken en het gaan importeren. Sluit je meteen een deal met Philips voor die machines.

  • Martin

    Serseropads en cups zijn bij Kaufland in Kroatië te koop ergens anders heb ik ze niet gezien, ze verkopen geen senseroappetaten in Kroatië