Je blijft maar doordrukken en ook weer persoonlijk worden.Ik,zoals ieder ander, maak zelf wel uit wat ik al of niet meeneem en je zou toch moeten weten, gezien onze eerdere “ gezellige” emails,dat ik al jarenlang in Nederland woon,aangesloten ben bij de ONVZ zoals eerder vermeld ,en dat ik dus op dat punt niets met België te maken heb.
Op dit forum geef ik gewoon mijn jarenlange en persoonlijke ervaringen weer zonder op de persoon of schoolmeestertje te spelen en ieder is vrij om daarmee te doen wat hij wil.Je haalt Hans aan maar die heeft niet vermeld dat je daar het formulier moet onmruilen.Dat klopt ook wel maar ik denk dat ik aan tien vingers genoeg heb om hen op te tellen die dat wel doen.Afhankelijk van de plaats waar je zit kost dat je minstens een halve vakantiedag.Ik zou op dit forum eens de ervaring van meer mensen willen zien die in Kroatië medische zorg hebben ontvangen en niet in het bezit waren van dat formulier.Bij hen die mij bekend zijn en met mijzelf is dat probleemloos verlopen.Bij mij via de ANWB-alarmcentrale.Om nu weer geen wijzend vingertje te krijgen wil ik daarmee niet beweren dat men het formulier dan maar niet zou moeten meenemen.