En dan vergeten ze nog de 8.
Ook maar hier plaatsen wat ik net in een ander onderwerp heb gezet:
Het is een lange, strenge winter geweest waardoor alle bouwprojecten vertraging hebben opgelopen. De vele regen tijdens de afgelopen maanden zorgt voor extra uitloop. + In het kader van crisisbestrijding hebben verschillende regeringen een aantal nieuwbouwplannen naar voren gehaald.
Deze zomer kan het verstandig zijn om via Innsbrück-Triëst of via Passau-Graz te rijden.
Vanuit België / Zuid Nederland via Karlsruhe, Stuttgart, Ulm, Fernpaßroute, Innsbrück, Trento, Feltre, Conegliano, Trst.
Vanuit Noord Nederland via Kassel, Würzburg, Nurnberg, Passau, Graz.
Aggie, als je doordeweeks rijdt, is er niet veel aan de hand. In tegenstelling tot Norbert zeg ik: vermijdt de hele A10 in Oostenrijk, zowel overdag als ‘s nachts. De route via Passau-Graz rijdt ’s nachts veel prettiger door.
De vakantiedrukte begint dit weekeinde, Noord-Duitsland begint aan de zomervakantie. -D
Hier de stauprognose (duits) http://www1.adac.de/Verkehr/Verkehrsprognose/default.asp
Zolang je het maar diep in de nacht probeert heb je de meeste kans op minder verkeer. Om 9 uur 's avonds weg betekent rond 04.00 - 05.00 bij Munchen en dan heb je dus Oostenrijk te pakken tijdens de ochtendspits………..of dat nu zo handig is betwijfel ik.
Vertrek je 2 uur eerder, dus om 19.00 dan zou je tussen 02.00 en 03.00 bij Munchen zijn en 1 1/2 uur later bij Oostenrijk, dan heb je wellicht meer geluk.
Het blijft echter het betere glazen bollenwerk, de Baustellen moet je langs en hoe het er precies zal zijn weet je dan pas.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?