Waar leuk appartement, huisje of stacaravan huren (zomer 2011)

• Monique

Hallo Cita,

Dankje voor je suggestie.

Ik heb de site bekeken, maar ik zag dat er nog geen prijzen voor 2011 opstaan.

Hoe lang van te voren heb jij geboekt?

En boek je rechtstreeks bij de eigenaar, of zit er iets van een touroperator of vvv tussen?

Ik ken de site niet en ben altijd een beetje voorzichtig met hoe betrouwbaar het is…. Ik heb iets te veel slechte verhalen gehoor, vandaar.

Ben erg benieuwd naar je ervaring met boeken en hoe het huisje je bevalt!

Ik wens je erg veel plezier toe op je vakantie, geniet ervan!

Groetjes, Monique

wij hebben geboekt bij novasol,is overal bij aangesloten anvr sgr.en er staan wel prijzen voor 2011,moet je even aanklikken.staat standaard 2010 op.wij hebben ongeveer 2 maanden geleden geboekt.sucses ermee.

hier de link.

http://www.novasol.nl/p/cdv382

• Jo

Kijk eens op de site van camping Strasko, in Novalja op het eiland Pag. Géén zwembad maar het ganse strand zijn niet te grote keien die geleidelijk aflopen in de zee. En daar is een heel grote opervlakte een zand-bodem die niet dieper is dan 1 à 1,2 m. Hoe de drukte is in juli/augustus kunnen we niet over meespreken omdat wij er enkel in juni en september waren. Maar bij ons eerste verblijf eind juni 2007 viel ons echt op hoe rustig de camping was en dan vooral 's avonds. Na tienen was het echt stil. Wij gaan wel met eigen vouwwagen.

Buiten eigen mobilhomes van de camping zijn er ook mobilhomes van anderen te huur maar daarvoor zal je ff moeten googlen.

O ja, de prijzen zijn van dit jaar maar zullen voor volgend jaar niet zoveel afwijken. En meer info kan je krijgen via een privéberichtje (of gewoon hier).

• heleen sonnemans

Hallo Monique,

als je geinteresseerd bent mail me dan even, ik weet een net apartement 2km van Porec .

Het is een kindvriendelijke omgeving.In het hoogseizoen kost het 60 Euro per dag,

inclusief water, electrisch, linnengoed en schoonmaakkosten.

Wij zijn hier zelf 20 jaar op vakantie geweest, en wonen nu in de omgeving hier.

emailadres van mij is helenapleuntje@hotmail.com mvg Heleen

• Jablan

Met Jo eens: volgend jaar zullen de prijzen nauwelijks anders zijn dan dit jaar.

Monique schreef:- schoon en kindvriendelijk, - mogelijkheid tot zwemmen in de korte nabijheid in zwembad, - zee óf op loopafstand, óf een “kind geschikte zee” (niet te ruig of snel te diep) op korte afstand met de auto te bereiken waar ook makkelijk geparkeerd kan worden, - 2 weken beschikbaar in de school-zomervakantie

Er zijn hierboven al goede suggesties gedaan. Met je wensenlijstje komen wij uit op Suha Punta op Rab. Naar keuze hotel, appartement of bungalow in elke prijscategorie. Zeer kindvriendelijk: verharde paden, speciaal gezinsstrand met de buggy goed te doen. Met alle extra informatie van jou, zou ik wel kiezen voor een accommodatie met airco, dan kunnen je kinderen 's middags wat afkoelen en beter slapen.

Rechtstreeks te boeken. Locatie op Google Maps

• JaPa :o)

Hier nog even de link van Suhe Punta op Rab http://www.uniline.hr/kroatien/appartement/suha-punta-rab.php

JaPa.

http://www.eilandkrkkroatie.nl

• Mieke

Zie www.tribunj.com

• m. van dommelen

Zijn zelf ook al bezig geweest.

Waar er ook leuke campings zijn met betaalbare caravans, o.a. :

aan het Lago Maggiore

t.w.: Continental Lido

Isolino

van verhalen hoor ik dat Isolino een leuke camping voor de jongere jeugd is.

Veel succes.

Monique

• JaPa :o)

Monique,

Volgens mij zit je op de verkeerde startpagina!

JaPa.