Waar leuk appartement, huisje of stacaravan huren (zomer 2011)

• Bart

Hoi,

Na 3 jaar Rab, voor volgend jaar een app. geboekt in Tribunj, voorseizoen 300 euro, hoogzeizoen 500 euro per week.

http://www.tribunj.com/

ik heb er dus nog geen ervaring mee, maar de resenties zijn goed en de contactpersoon is Nederlands, dus dat praat makkelijk.

ik zou zeggen, waag er eens een mailtje aan, succes

• MariaR

Camping Solaris in Sibenik.

Echt prachtig voor kinderen !

Stacaravan 6 pers. met airco en 2 badkamers, voor 14 dgn hoofdseizoen 1400 Euro inkl. reisverz. enz.

Een kennis van ons zat hier afgelopen zomer ik geloof via e-camp.

Echt splinternieuwe caravans, de pannen zaten nog in de verpakking.

Op de camping is voor kinderen echt heel veel te beleven ; www.solaris.hr

• wil stal

Heleen,

Heb je voor mij ook wat info?

Mijn vrouw Jose en ik komen al jaren in Porthoroz en hadden dit jaar voor het eerst iets van latne we volgnes jaar eens in kroatie gaan kijken.

Groet

Wil

• Andre

Hoi Monique,

Wij zijn in Pisak geweest in een oud dalmatisch huis dat helemaal gerestaureerd is. Het is wel wat verder rijden (40 km onder Split) maar het is een prachtig gebied, rustig en geschikt voor kinderen. Het huis heeft 3 slaapkamers, een keuken, eetkamer, 2 badkamers en 2 balkons. Het ligt direkt aan zee, met een schitterend uitzicht. Het strand is geschikt voor kinderen en ligt op 50 meter en er zijn bijna geen golven. Het is wel een wat rustiger plaatsje en er zijn maar 2 restaurants, een bar en een ijssalon allen gelegen aan het haventje, wat trouwens ook op loopafstand is (75 meter). Je moet wel van rust houden, als je veel vertier en uitgaansmogelijkheden zoekt is het minder geschikt. Wel kun je diverse excursies doen en ben je in 15 minuten in Omis wat een kleine stad is waar veel dingen te doen zijn.

Dit is de link waar je het huis kan vinden: http://www.holidayhomes.org/croatia/pisak/villa_san_marco-5762.html

succes ermee!

Andre