Ja, goed idee een andere topic te starten, ik heb deze topic opgestart,maar ik heb geen nood meer aan verdere informatie hieromtrent. Spijtig dat we in dit forum de topic niet zelf kunnen afsluiten, of vragen aan de moderator dit te doen.
Groeten,
Ik ga hier verder niet meer in discussie alleen als je met de ambtenaren in Kroatie te maken krijgt ben je aan de goden overgeleverd.wij hebben alles volgens officiele wegen gedaan maar ze vinde steeds nieuwe smoezen om geen papieren af te hoeven geven. Onze advokaat krijgt er hoofdpijn van.en wat het kost wil je niet weten.
Maar we gaan maandag weer lekker vakantie vieren in het mooie Kroatie.want het blijft een mooi vakantie land
Bram,
Je komt echt een paar jaar te laat, heb geen zin om het hele gebeuren in Kroatië nog een keer te herhalen, ga maar zoeken met de zoekfunctie, je vindt het vanzelf.
Wel apart dat jij continu alles beter weet, terwijl ik me niet kan herinneren dat jij bij mij werkzaam was, misschien dat ik dat even heb gemist. Kun je even aangeven van wanneer tot wanneer je bij ons zou hebben gewerkt ? Geef ook even aan wat jouw taak was, want kennelijk weet jij alles van het traject met vergunningen, inspecteurs etc wat wij hebben doorlopen.
Nou nou nou nou
Dhr Norbert komt weer eens met een ongeloofelijk link over de vergunningverlening in Kroatie.
Deze link is een doodgewone link naar een FORUM
Niks overheidsuitspraken, niks officiele berichtgeving.
Een FORUM
Dat zijn nog eens bronnen.
En dan dat woord “HUIVER” , voor wat.
Maar bleek ook wel, want enkele dagen later kwam hier in het forum alweer het nieuws door dat de regering deze regeling terug had gedraaid.
Die regeling was er nooit,
Nou Norbert, als jij je betrouwbare informatie hier haalt, dan geloof ik het dat je problemen hebt met ambtenaren.
Ik kan dat menneke niet luchten he. betwetertje
Overigens ging deze wet niet over nieuwe werk of verblijfsvergunningen, maar over grijs en zwartwerken.
Dat binnen een straal van 500 meter het te verrichten werk kon worden gezien als vriendendienst, en buiten
de afstand van 500 mtr was het werk (officieel)
Dus wederom, niks te maken met werkvergunningen, maar bestrijding van het zwart7grijswerken.
Wel een verschil
Wel even goed lezen Bram,
Er zijn 2 wetten waarna ik linkte en dat ging wel via een Engelstalig forum, doch de link zelf was een krant, hetzelfde waar Robert ook naar linkte.
Zoals jij natuurlijk goed weet worden wetten in Kroatië op een hele aparte wijze gepubliceerd, maar neem aan dat je dat graag aan iedereen duidelijk wilt maken, dus ik zou zeggen: ‘ik ben een en al oor’. Robert, ik en nog een aantal anderen weten wel hoe wetten hier bekend worden gesteld. De rest wil het neem ik aan ook wel weten.
Ja het is erg mooi in Kroatie, wat willen jullie voor werk gaan doen in Kroatie??
Zou zelf aanbevelen onder Zadar te zoeken je zult je afvragen waarom: onder Zadar is het weer meestal stabiel .
Je moet goed opletten erzijn nogal veel problemen met een werkvergunning maar het ligt eraan wat je voor erk wilt gaan doen!
Succes
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?