Immigreren naar omg Zadar

• Robert

Als ik altijd zo makkelijk gelijk zou krijgen….. ;)

• Robert

Nou, niets te maken is wat overdreven. Norbert en ik kennen elkaar goed hoor.

• Jo

Zo strikt bedoelde ik het inderdaad niet ;)

• zelande

Yep, hier kan ik helemaal mee ens zijn.

• zelande

Nee op Bonaire kunnen ze werken,

Links een blondje en rechts een blondje, en om af te koelen even in de plas.

Hou toch op man.

En kom maar eens met konkrete aangaven over wat soort bedrijf en werkzaamheden je dan spreekt, en wie jou dan wel allemaal tegengewerkt hebben.

Ik ga er aan hand van al jou geleuter van uit dat hier maar een persoon de boel heeft proberen te tillen, en dat zal echt niet de Kroaat zijn.

• renen

Gerrit, hoe kan je nou 7 jaar bezig zijn met papieren voor je huis.

Je koopt toch niet een huis zonder enige papieren of zonder de juiste papieren?

• Gerrit Peels

wij zijn zelf aan het bouwen

• renen

Ben je dan al 7 jaar bezig met een bouwvergunning te krijgen? Waar zijn jullie aan het bouwen dan?

• Gerrit Peels

we hebben gebouwd in Seline bij Starigrad Paklenica maar steeds moeten er dingen worden veranderd en ze verzinnen steeds weer wat anders.

• renen

Gerrit,

Had je dan geen bouwvergunning en alle constructietekeningen voordat je begon met bouwen of wacht je nu op de locatievergunning?

Als alles gebouwd is volgens de tekeningen die ingediend zijn en de bouw is begeleid door een onafhankelijke bouwinspecteur, kan dat toch geen probleem zijn?

Misschien moeten we maar een nieuw topic starten. Bouwen in Kroatie?