Waar naartoe in Kroatië

• Agnes

Wij vertrekken binnenkort naar Dalmatie en de tweede week willen we een paar dagen op Korcula verblijven.

Weet iemand of er dan nog snelle boten naar Dubrovnik gaan voor passagiers ? (zonder auto )

Of wellicht een andere optie om naar Dubrovnik te komen.

Wij hebben wel een auto, maar ik heb al gelezen dat je die niet makkeijk kan parkeren.

Iemand nog een leuke sugestie voor Kurcula ?

Gr. Agnes

• lavanda

Agnes,

Er is nu een grote parkeergarage in Dubrovnik, waar je zelfs in het hoogseizoen bijna altijd plek hebt…wel “hoog”in de stad, dus boven de oude stad…maar best goed te lopen….

• Carla

Mocht je vanaf Korčula toch liever zonder auto naar Dubrovnik gaan dan vind je hier de dienstregeling van de catamaran voor de maand september: http://www.korculainfo.com/ferries/catamaran-dubrovnik-mljet-korcula-lastovo.htm

• rita

je kan gewoon de oversteek naar orebic maken en daar de bus naar dubrovnik nemen doch ik weet niet of die bus nog rijdt vanaf september.

anders gewoon de oversteek naar orebic maken en vandaar met de wagen naar dubrovnik rijden, dan kom je ook nog voorbij ston en mali ston, dan kan ineens de oesterkwekerijen bekijken. het is iets minder dan 2uur rijden tot dubrovnik. wij doen dit elk jaar maar dan van dubrovnik naar korcula en het valt heel goed mee. we parkeren dan in orebic en nemen een bootje tot korcula stad

prettige vakantie

• agnes

Bedankt allemaal voor de tips.

Ik kan niet wachten om te gaan, zeker na alweer zo,n miezerdag !!

Agnes

• Mieke

Tribunj is erg leuk.

www.tribunj.com

• kattyvds

Ja hé Mieke, Tribunj ;) Zalig was het daar

• camille

beste,

Cavtat , een twintig km van DUBROVNIK.

schitterende lokatie