Boter

• rebas

Ik vlieg reeds jaren vanuit de luchthaven van Charleroi,deze luchthaven is een paar jaar geleden geopend dus nieuw.

Nooit heb ik enige mistoestanden ondervonden die aanleiding zouden geven wat door jou aangehaald wordt.

Als je met een maatschappij vliegt waar de prijzen laag zijn moet je weten dat de vliegtuigen nooit veel stil staan.

Max 40 min na aankomst moet het weer de lucht in,dan kan je wel begrijpen dat de hygiene niet zo is als bij een lijnvliegtuig.

Dus neem steeds de eerste ochtendvlucht,dan zijn de toestellen tijdens de nacht volledig gepoetst.

Dat ik je pretentieus heb genoemd was wat erover,maar iedereen heeft het recht om zijn eigen kleding te gebruiken…..je commentaar op de andere mensen die het vliegtuig nemen zijn uitermate negatief over bepaalde bevolkingsgroep.

• kattyvds

ok, bedankt voor antwoord Rebas. We kunnen denk ik het onderwerp afsluiten. Lief dat je het toch even aanhaald, dat we (ik ook wel hoor) soms impulsief kunnen zijn op forums, en mochten we achteraf de helft kunnen wissen…ik denk dat het vaak zou gebeuren. Ik zal hoogstwaarschijnlijk nog wel via deze luchthaven moeten vliegen, wil ik in Kroatië geraken hé..en volgende keer zal ik zeker en vast al wat milder gaan denken. Ik wil er nog even aan toevoegen dat ik geen rassistische bedoelingen had. Groetjes en tot volgende onderwerp