Bij de EU,,???

• zelande

Hallo allemaal,

Klagen, opmerkingen maken, het is te duur, het is dit en het is dat.

Waarom komen jullie nog steeds naar Kroatie, om te klagen,om te zeggen dat het te duur is?????

Wat zijn jullie toch een stel verwende toeristen.

Schevenigen, Cadzand, Niewvliet, niet goed genoeg, dan gaan we maar naar Kroatie.

Maar, het zou toch wel prettig zijn;wanneer de prijzen aan ons aangepast zijn, of worden.

Mensen, als jullie het niet meer kunnen betalen,zoek een andere bestemming, maar ga niet zeiken.

Jullie zien we ook niet in Monaco, Dubai of waar dan ook

Dat jullie de moed hebben hier nog op dit forum te schrijven, over prijzen, service, kwaliteit, en ga zo maar door, en de Kroaten door het slijk halen, korrupt, lui, onvriendelijk.

Wat zoeken jullie hier nog.

Jullie zijn dit land en de kust niet waard.

Om te overleven dient men geld te verdienen, en wanneer het seizoen maar 3 maanden duurt, dan moet men dat in 3 maanden trachten te behalen.

Klagen, zeiken en tekeer gaan.

Blijf toch in Belgie of Nederland.

Scheveningen, onbetaalbaar, Knokke, Blankenberge of de Panne idemdito.

Maar afgeven op Kroatie.

Draag iets bij tot de economie, en betaal gewoon de gevraagde prijzen, of blijf thuis.

Nee, klagen over korruptie,en zelf illegaal gebouwd.

• Gerrit Peels

Ik weet niet wie hier dom is zelande, maar wij zeker niet. Je moet eerst eens leren lezen voor je commentaar levert op anderen. hier ging het er over dat het duurder gaat worden en nergens anders over.Ik ga ook weer naar Kroatie op vakantie maar ook naar curacao Indonesie en Thailand maar ik vind Kroatie ook heel mooi.maar als ik kijk wat de mensen doen in andere landen aan service en vriendelijkheid kunnen veel Kroaten wat leren.Ik zeg veel, niet allemaal.

Ik hoop dat je betweterig als je bent niet weer een eindeloze domme soap hier gaat maken zoals je meestal doet als iemand iets negatief over Kroatie laat horen.

• zelande

Beste,

Je treft de wortel.

Ook u bent een van de mensen die regelmatig kritiek uitoefenen op Kroatie.

Jullie zijn allemaal uit hetzelfde hout gesneden, kritiek, en vingertje wijzen, maar een positieve bijdrage tot het lqand, ho maar.

Bekritiseer NL, Be, De, Fr of welk land dan ook.

Waarom gaan jullie naar Kroatie??????

Inderdaad,precies om die redenen welke jullie bekritiseren.

En dan is Zelande een storende faktor.

Nee beste.

Jullie zijn schijnheilig.

• zelande

Gerrit Peels,

Hier geeft u duidelijk aan het met mij eens te zijn, alleen wenst u uw eigen woorden.

Nogmaals, de mensen in Kroatie,en vooral aan de kust, moeten hun levensonderhoud in 3 maanden trachten te verdienen.

Zo was het vroeger ook in Cadzand, Knokke, Blankenberge Zandvoort etc.

Dus waar is het veschil.

Dat u als toerist dit niet wenst te betalen, alle respekt, maar nogmaals, u bent vrij in uw beslissing, om naar Kroatie te komen of niet.

Dat Zelande een doorn in uw ogen is, dat kan ik begrijpen, maar lever gefundeerde argumenten om mij het tegendeel te bewijzen.

• zelande

Gerrit Peels

Als je dan zo graag naar Kroatie gaat, dan zou het je sieren, dit land positief te beoordelen.

Het maakt mij echt niet uit MIJ negatief te beoordelen, maaar heb respekt voor de Kroaten.

Blijf bij de realiteit, en beoordeel de Kroaten, ik zit niet te wachten op uw beoordeling.

Ga vertellen,hoe u de gastvriendelijkheid ervaart, dat u uiterst graag als toerist in Kroatie komt

Dat zijn dingen die het land nodig heeft

Maar zeiken en klagen, dat heeft geen zin

En wanneer u iets tegen mijn persoon hebt, u weet, er is nog altijd de mogelijkheid mij een privebericht te sturen

En nogmaals, wanneer een land in uw ogen te duur is, dan ga toch naar een ander land, waarde prijzen meer aan uw budget zijn aangepast

Maar om op een toplokatie te verblijven, met de Adriatische kust aan uw voeten, en hier geen euro voor te willen uitgeven, is kenmerkend voor vele toeristen

Verblijven, genieten, en acheraf zeiken

Typisch

U kunt ook, aan de Italiaanse kant uw vakantie boeken,maar, zoals u wellicht weet, zijn in Italie de prijzen nog iets hoiger

• Gerrit Peels

Beste Zelande ik vraag alleen of u alles goed wil lezen

Ik heb alleen gezegd dat Kroatie duur word en ik spreek uit ervaring ik kom er al 30 jaar incl de oorlog en heb er vele vrienden.

Maar het blijft een feit dat veel mensen in de toeristen industrie niet willen meegaan met de tijd en dan wel de hoogste prijs willen hebben.

Ik ken ook mensen daar die slimmer zijn en waar het wel goed meee gaat.

wij gaan daar regelmatig uit eten maar als alle restaurands naast elkaar het zelfde serveren ga ik naar het gezelligste.

Een vriend van me heeft daar een restaurant maar daar is het niet gezellig maar wil er niets aan doen dus eet ik ergens anders en zo zijn er meer.

Maar kritiek mag van jou dus niet alleen opbouwend.

• Papa Leone

Beste Bart, wanneer laat je deze onzin stoppen? Ik ben al voor veel minder van het forum gesmeten. Laat deze waanzin ophouden.

Papa Leone

• Jo

Dat denk ik er ook van!

• Gerrit Peels

Ik stop er mee

• nammerlaan

Leer eens lezen Zelande……..en ga anders iets nuttigs doen `Get a Life` zou ik zeggen……ik ben werkelijk dol op Kroatie…..en zijn inwoners……evenals heel veel anderen op dit prikbord ,al vanaf mijn jeugd, ben nu 47, geen econoom, maar reisadviseuse…….en waarom zou nou WERKELIJK niemand mogen melden dat het duurder is geworden zonder daar meteen het negatieve uit te halen…..iedereen is hier vrij om te denken wat hij of zij wil toch?