Beste Norbert,
Sorry,maar ik voel mij toch geroepen om nog een keer op je ongeloofelijke uitlatingen te reageren.
Wat je hier uitkraamt, kun je met droge ogen niet aankijken, zulke uitspraken, zijn toch wel het bewijs van onkunde.
Enkele puntjes:
“listing fee”
Nogmaals, wanneer een leverancier dit moet betalen, is dit geen enkel probleem, want zoals jij zou moeten weten, wordt deze “fee” aan de konsument doorberekend, dus wordt door jou en mij terugbetaald
wanneer ik een produkt koop.
Dat Heineken niet in de schappen van Konzum te vinden is,verbeter je door tussenhaakjes aan te geven,dat dit jaren geleden het geval was, dus ook niet meer relevant.
Dan de betalingsmoraal.
Je uitleg over het zakendoen is echt zeer bedroevend, als je hier stelt, dat verkoop van een produkt belangrijker is als het innen van je rekeningen.
Treurig.
Betalingstermijn, 3 maanden??????
En wordt er tijdens de periode van deze 3 maanden dan maar 1 keer geleverd, of zou het mogelijk kunnen zijn dat er meerdere leveringen plaatsvinden, tijdens deze 3 maanden?????
En de leverancier maar blijft leveren, zonder dat de vorige rekeningen betaald zijn?????
En dan de uitspraak, “dan heeft niet leveren geen zin meer, toch???”
Wat dan voor de leveringen voor een volgend seisoen, en de seizoenen die volgen, of is in jouw ogen, zaken doen, een keer leveren,en verder houdt het op????
Clever,uitermate clever.
Verder,
Als je letterlijk schrijft, dat een bepaald persoon weer vrijgelaten is, en er verder geen aanvullende tekst bij staat, is dit op te vatten als zijnde in vrijheid gesteld, dus vrijgesteld van rechtsvervolging.
Dat is een provocerende tekst,
Dit was met voorbedachte rade, om hier reakties op te krijgen, want je stelt hier duidelijk, dat deze persoon is vrijgelaten, wat voor jou weer een bodum was om de korrptie aan te geven.
Tussen de regels door lezen moet men kunnen.
Als er dan gereageerd wordt,dan ga je jezelf verbeteren, maar je legt de schuld van het “misverstand” bij de lezer, door aan te geven dat je dit zo niet geschreven hebt.
Als laatste, wat betreft schelden, hier doe je jezelf eer aan, want ik heb in MIJN teksten, geen enkel scheldwoord kunnen vinden, kan aan mij liggen….
Mvr gr
“ het Orakel”.