ben heel beniewd wat voor werk jullie doen
gr koos
Als ik kijk naar het personeel in het restaurant/hotel waar wij zomers altijd eten…kan ik je vertellen dat er wel degelijk gewerkt word!
Zij beginnen ‘s ochtends om 11-12 uur, werken door tot ’s nachts 12 uur(minimaal). Maar het komt ook voor dat ze tijdens bruiloften doorwerken tot de volgende ochtend 8 uur. En even zitten en uitrusten is er niet bij hoor!
Dit doen ze dan 7 dagen in de week, en van half mei tot half-eind september….dag in dag uit!
En daarna?? Dan vallen ze in een gat, moeten in de rij gaan staan bij het arbeidsburo….met een heeeeel klein beetje hoop op werk …
Ik denk niet dat b.v. mijn zusters die op Dbk airport werken hiermee eens/blij zouden zijn. Dit jaar zitten zij al in okt. op het aantal passagiers van hele 2011, iemand moest het afwerken. Diensten van inderdaad 12 of meer uren, z.g.a. 7 dagen pw werken. Uiteraard, hierdoor hebben zij veel overuren die ze dan in de winter vrij krijgen/compenseren. Helaas, krijgen zij dan niet zo veel dagen vrij, ze werken alleen minder uren pd en of je daarmee gelukkig moet zijn…..?
Dit is maar een voorbeeld, er zijn ook genoeg Kroaten die niet al te “bezweet” na hun werk huiswaarts keren.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?